Przesunięty przez: Gaydek 25-12-2006, 17:08 |
Luzy itp |
Autor |
Wiadomość |
ksolk
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 357 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 07-04-2005, 12:36
|
|
|
Dziękuje wszystkim za wypowiedzi.Troche się uspokoiłem! |
_________________ Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-04-2005, 12:40
|
|
|
Jejku ! A ja się przestraszyłam, a nie uspokoiłam !!!
Bardzo Cię proszę, Opoyu, o namiary.
W sumie przy hamowaniu nic sie nie dzieje, gładko i dobrze hamuje.
Ale muszę to sprawdzić ! |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
Wysłany: 07-04-2005, 13:04
|
|
|
Jeśli trzęsie przy szybkiej jeździe a nie przy hamowaniu to raczej nie masz najlepiej wyważonych kół... Ja tak miałem po zimie... zakładałem oponki na nowe fele i w jednym załadzie powiedzieli, że nie da się wyważyć... że powinienem kupić u nich od razu nowe opony... myśleli że złapali frajera... pojechałem do innego zakładu, gdzie wyważyli bez problemów Dlatego lepiej korzystać ze sprawdzonych stacji... |
_________________ Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247 |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-04-2005, 13:09
|
|
|
Pass ma rację - zawsze lepiej mieć zaufanych ludzi, szczególnie gdy chodzi o kasę.
Możesz sprawdzić wyważenie i ewentulanie doważyć koła na samochodzie w firmie, którą już na forum podawałam. Tu jest link do mojego postu z namiarami. |
|
|
|
|
ksolk
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 357 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 07-04-2005, 13:12
|
|
|
Skoro przy hamowaniu nic się nie dzieje to nie tarcze tylko tak jak moi przemówcy powiedzieli wyważenie kół.Ja swoje w ciągu 2 godzin wyważałem w 3 warsztatach!W pierwszych dwóch oczywiscie powiedzieli ze już nic lepiej nie da się zrobić,pojechałem do trzeciego i było git.Oczywiście po tym trzecim odwiedziłem dwa wcześniejsze i powiedziałem im od serca! |
_________________ Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-04-2005, 14:41
|
|
|
Dzięki wszystkim.
Pędzę się zapisać na wizytę. |
|
|
|
|
foo
W pyteczke
Dołączył: 14 Wrz 2004 Posty: 764 Skąd: Manila
|
Wysłany: 07-04-2005, 16:37
|
|
|
ja miałem takie objawy (trzęsienie kierownicą, zwłaszcza przy szybkiej jeździe) przy skrzywionej feli |
|
|
|
|
ROBERT [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2005, 10:50
|
|
|
.....albo zużyte przeguby wew. Zaczyna tłuc kierownicą przy nagłym przyspieszaniu oraz przy ok. 120 km/h...przerabiałem to...oczywiście wcześniej za "radą " różnych mechaniorów pół zawiechy wymieniłem. Rzecz jest o tyle ciekawa, iż po wizycie w warsztacie i podniesieniu auta wszystko wracało do normy aby po przejechaniu jakichś 30-40 km tłuc kierownicą dalej. Jak już będą Ci doważać fele to poproś o sprawdzenie przegubów wewnętrznych /nie tych przy kole - te cykają gdy padną /
Robert. |
|
|
|
|
Adam
& Natalia
Dołączył: 07 Gru 2004 Posty: 124 Skąd: Mansfield
|
Wysłany: 11-04-2005, 14:10
|
|
|
jeśli trzęsie wam autkiem przy przyspieszaniu (od 90 do 140) to przegób wewnętrzny jest beeeee. Miałem to i za tą drobnostke zapłaciłem 1300zl |
_________________ Aktualnie VW passat 1.9tdi(130) |
|
|
|
|
piXi
gupek
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 26 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15-04-2005, 18:58
|
|
|
adam a gdzie robiles te przeguby wew ?
czy to sa te same co od fiesty ?? (ktory rocznik fiesty szukac?)
widze ze mnie tez czeka taka wymiana... tylko jak to po francusku powiedziec.. co za masakra !!!! |
_________________ --- |
|
|
|
|
Adam
& Natalia
Dołączył: 07 Gru 2004 Posty: 124 Skąd: Mansfield
|
Wysłany: 17-04-2005, 19:35
|
|
|
przegob zamowilem w sklepie z czesciami do forda....Nie wiem czy od fiesty pasuje,przy zamiawianiu podawalem rok i pojemnosc pumki. |
_________________ Aktualnie VW passat 1.9tdi(130) |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-04-2005, 21:52
|
|
|
Pojechałam do innego, znajomego gościa, wyważył co potrzeba, okazało się, że miałam w tylnych kołach ponad 4 atmosfery (zamiast 1,9) (sama pompowałam ! ) , zapłaciłam 40 zł. i wszystko gra !
Tylko na koleinach dalej ściąga... Ale to chyba normalne... |
|
|
|
|
Boogie
adm
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 2370 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-04-2005, 21:58
|
|
|
No na koleinach zawsze ściąga, dlatego są niebezpieczne |
_________________ Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
|
|
|
|
|
INCIO
CKP & KFP LUBLIN
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 65 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-04-2005, 21:59
|
|
|
Pusia napisał/a: | Tylko na koleinach dalej ściąga... Ale to chyba normalne... |
Jeżeli ściąga Cię do kolein - to normalne, bo Pumka ma to do siebie, że jak żadne inne autko "sama się prowadzi" (kwestia szerokości oponek i rozstawu kół). Ale jeżeli jedziesz i wyciąga Cię z kolein, to zacząłbym się martwić - zbieżność itp... |
_________________ SZEROKIEJ DROGI Gość! Polecam wynajem i dzierżawa domen i stron internetowych.
|
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-04-2005, 22:07
|
|
|
Boogie napisał/a: | No na koleinach zawsze ściąga, dlatego są niebezpieczne |
Co jest niebiezpieczne? Pumki? |
|
|
|
|
|