Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Uszczelka pod głowicą
Autor Wiadomość
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-01-2014, 08:46   

zmienic silnik na normalny i nie ryzykowac tego ze ktos zle zlozy 1.4
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
Gamboa 

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: lol
Wysłany: 03-02-2014, 11:47   

maniek86krk napisał/a:
No to dobrze :) słyszałem że po zrobieniu uszczelki silnik nie chodzi tak jak wcześniej nie wiem ile w tym prawdy. Jak sprawdzałaś uszczelkę ? Mnie sprawdzał mechanik za pomocą jakiegoś przyrządu który włożył do zbiorniczka od płynu chłodzącego wlał do tego urządzonka jakis płyn kazał uruchomić silnik i zostawić go na biegu jałowym na 10 minut modląc się żeby płyn nie zmienił koloru na fioloteowy bo to oznaczałoby uszkodzoną uszczelkę


to jest g*** prawda. też robiłem tak i pokazywało ok a później okazało się że to jednak uszczekla.
najlepiej sprawdzić samochód czy jak stoi w miejscu czy podnosi się wskazówka od temp- u mnie tak było sprawdzałem termostat, był ok, pompe wody, przeciekała więc wymieniłem na nową ale niestety to było przez uszczelke. mam silnik 1,4 więc jego można szlofować więc mechanik zawiózł mi do szlofowania.
za wszystkie czesci, wymiane pompy wody, zmiane uszczelki, wymiana płynu i nowego termostatu i robocizny zapłaciłem 750 zł

ale silnik chodzi tak jak chodził, ściagali rozrzad, tyle że bierze troche oleju, nie wiem przez co to jest spowodowane
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 03-02-2014, 17:55   

To że nie znaleźli innej przyczyny i zwalili na uszczelkę nie znaczy, że to jej wina. U mnie , gdy zaczęła temperatura wariować też kilku mechaników mówiło "uszczelka!" uparłam się że nie. Odczyn do sprawdzania płynu w zbiorniczku też tak potwierdzał. I uparcie twierdząc, że nie uszczelka miałam rację. Najczęściej zwalają winę na biedną uszczeleczkę :D
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 03-02-2014, 22:43   

tusia8510, no a co w końcu było z Twoją Pumą ?
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 03-02-2014, 22:48   

Połamane łopatki pompy wody.
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
Darkdog89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 328
Skąd: Barcin
Wysłany: 15-01-2016, 10:27   

Witam mam pytanie co do uszczelki pod głowicę bo czeka mnie wymiana kupować Ajuse za 130 zł czy ELRINGa za 350 zł jaka jest trwałość Ajusy jak myślicie zakładał to ktoś ?

http://allegro.pl/uszczel...5910848910.html

a czy ta akucja nie jest kogoś z forum ?
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 15-01-2016, 18:53   

Po kupnie Pumy kupiłem uszczelkę tej firmy pod pokrywę zaworów i po pół roku były już pierwsze zapocenia, a niedawno leciało tak, że od strony rozrządu miałem wszystko zalane olejem. Podejrzewałem któryś z uszczelniaczy wałków albo wału, ale okazało się, że jednak to spod uszczelki leciało prosto na osłonę rozrządu. Także generalnie średnio polecam tą firmę.
 
 
Darkdog89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 328
Skąd: Barcin
Wysłany: 18-01-2016, 11:03   

Tylko ciężko znaleźć coś pośredniego poszukam a wymieniałeś razem ze śrubami czy samą uszczelkę? Myślałem żeby kupić te uszczelkę i do tego nowe śruby ELRINGA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo