No to dobrze słyszałem że po zrobieniu uszczelki silnik nie chodzi tak jak wcześniej nie wiem ile w tym prawdy. Jak sprawdzałaś uszczelkę ? Mnie sprawdzał mechanik za pomocą jakiegoś przyrządu który włożył do zbiorniczka od płynu chłodzącego wlał do tego urządzonka jakis płyn kazał uruchomić silnik i zostawić go na biegu jałowym na 10 minut modląc się żeby płyn nie zmienił koloru na fioloteowy bo to oznaczałoby uszkodzoną uszczelkę
to jest g*** prawda. też robiłem tak i pokazywało ok a później okazało się że to jednak uszczekla.
najlepiej sprawdzić samochód czy jak stoi w miejscu czy podnosi się wskazówka od temp- u mnie tak było sprawdzałem termostat, był ok, pompe wody, przeciekała więc wymieniłem na nową ale niestety to było przez uszczelke. mam silnik 1,4 więc jego można szlofować więc mechanik zawiózł mi do szlofowania.
za wszystkie czesci, wymiane pompy wody, zmiane uszczelki, wymiana płynu i nowego termostatu i robocizny zapłaciłem 750 zł
ale silnik chodzi tak jak chodził, ściagali rozrzad, tyle że bierze troche oleju, nie wiem przez co to jest spowodowane
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 03-02-2014, 17:55
To że nie znaleźli innej przyczyny i zwalili na uszczelkę nie znaczy, że to jej wina. U mnie , gdy zaczęła temperatura wariować też kilku mechaników mówiło "uszczelka!" uparłam się że nie. Odczyn do sprawdzania płynu w zbiorniczku też tak potwierdzał. I uparcie twierdząc, że nie uszczelka miałam rację. Najczęściej zwalają winę na biedną uszczeleczkę
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 328 Skąd: Barcin
Wysłany: 15-01-2016, 10:27
Witam mam pytanie co do uszczelki pod głowicę bo czeka mnie wymiana kupować Ajuse za 130 zł czy ELRINGa za 350 zł jaka jest trwałość Ajusy jak myślicie zakładał to ktoś ?
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
Wysłany: 15-01-2016, 18:53
Po kupnie Pumy kupiłem uszczelkę tej firmy pod pokrywę zaworów i po pół roku były już pierwsze zapocenia, a niedawno leciało tak, że od strony rozrządu miałem wszystko zalane olejem. Podejrzewałem któryś z uszczelniaczy wałków albo wału, ale okazało się, że jednak to spod uszczelki leciało prosto na osłonę rozrządu. Także generalnie średnio polecam tą firmę.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 328 Skąd: Barcin
Wysłany: 18-01-2016, 11:03
Tylko ciężko znaleźć coś pośredniego poszukam a wymieniałeś razem ze śrubami czy samą uszczelkę? Myślałem żeby kupić te uszczelkę i do tego nowe śruby ELRINGA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum