Przerywa przy pełnym gazie. |
Autor |
Wiadomość |
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10-02-2014, 00:43 Przerywa przy pełnym gazie.
|
|
|
Wiec problem wygląda następująco: silnik 1,4 przerywa dusi sie podczas dynamicznego przyspieszania ale tylko jak wcisne gaz do oporu i przy nizszych obrotach od 1000- 2500 potem juz jakos idzie jak zmienie bieg na wyzszy to znow jakby brakowalo mu mocy na niskich obrotach. Dodatkowo nie wiem czy to moze miec jakis związek z ta sprawa ale jak dojezdzam do śwatel przy wcisnietym hamulcu to obroty spadaja ponizej 1000 do np 500 potem wracaja na 10000 (silnik krokowy wymieniony) czekam na trafne diagnozy. |
|
|
|
|
Pietia
Umća Pumcia :D
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
|
Wysłany: 10-02-2014, 10:27
|
|
|
Sprawdzałeś podstawowe rzeczy takie jak: Kable, świece ?
Wyczyść przepływomierz, zmień filtr powietrza
Lepiej zacząć od najprostszych rzeczy niż drążyć głębiej bez sprawdzenia "głupot" |
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-02-2014, 11:59
|
|
|
To ja do podstawowych rzeczy dorzucę sprawdzenie kodów błędów. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
mlody3eci
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 200 Skąd: Praszka
|
Wysłany: 10-02-2014, 15:20
|
|
|
U mnie powodem takiego zachowania Pumy (1,7) była uszkodzona uszczelka pokrywy zaworów, co przełożyło się na zalanie olejem nowych świec oraz przewody wysokiego napięcia. |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10-02-2014, 17:01
|
|
|
nic nie sprawdzałem słyszalem ze jest sposób na przewody w ciemnym miejscu popryskac je zraszaczem delikatnie i zobaczyc czy iskra przeskakuje, co mówicie |
|
|
|
|
Pietia
Umća Pumcia :D
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
|
Wysłany: 10-02-2014, 18:45
|
|
|
pawcioss, spróbuj jak przeżyjesz to napisz czy przeskakuje czy nie |
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10-02-2014, 19:23
|
|
|
jutro |
|
|
|
|
Pietia
Umća Pumcia :D
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
|
Wysłany: 10-02-2014, 19:32
|
|
|
pawcioss, oczywiście nie próbuj w kablach zapłonowych jest dość wysokie napięcie więc nie radze ile masz już to auto, ile zrobiłeś nim kilometrów, było coś wymieniane w układzie zapłonowym ? Filtr powietrza jaką ma kondycje ? musisz sprawdzić wszystko tylko prosze Cie nie rób tego wodą ^^ a jak już chodzą Ci takie myśli to na wyłączonym silniku spryskaj kable wodą i potem odpal oczywiście ze względów BHP ^^ ale pierwszy raz słysze o takiej metodzie sprawdzania kabli zapłonowych najlepiej wymienić i kable i świece nie śa to stosunkowo drogie rzeczy a i tak je trzeba wymieniać co jakiś czas i tak |
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10-02-2014, 19:43
|
|
|
swieczki poszly w zeszlym roku bodaj motocrafta kable tez pojda :] |
|
|
|
|
mlody3eci
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 200 Skąd: Praszka
|
Wysłany: 11-02-2014, 10:30
|
|
|
Pomimo, że napięcie jest wysokie to krzywdy nie zrobi. Impuls jest za krótki. |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-02-2014, 12:30
|
|
|
No nie boli zbytnio, spokojnie można grzebać w układzie wysokiego napięcia w aucie. Metoda ze spryskaniem woda jest od lat używana i jakoś nikt od tego nie ucierpiał. A jest to dobra metoda, bo po co dobre kable zmieniać na nowe nie koniecznie dobre (bo można mieć pecha) |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15-02-2014, 16:10
|
|
|
Problem spadających obrotów wyeliminowany, powodem był NIEORYGINALNY silnik krokowy pzdr |
|
|
|
|
|