Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przerywa przy pełnym gazie.
Autor Wiadomość
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-02-2014, 00:43   Przerywa przy pełnym gazie.

Wiec problem wygląda następująco: silnik 1,4 przerywa dusi sie podczas dynamicznego przyspieszania ale tylko jak wcisne gaz do oporu i przy nizszych obrotach od 1000- 2500 potem juz jakos idzie jak zmienie bieg na wyzszy to znow jakby brakowalo mu mocy na niskich obrotach. Dodatkowo nie wiem czy to moze miec jakis związek z ta sprawa ale jak dojezdzam do śwatel przy wcisnietym hamulcu to obroty spadaja ponizej 1000 do np 500 potem wracaja na 10000 (silnik krokowy wymieniony) czekam na trafne diagnozy.
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 10-02-2014, 10:27   

Sprawdzałeś podstawowe rzeczy takie jak: Kable, świece ?
Wyczyść przepływomierz, zmień filtr powietrza

Lepiej zacząć od najprostszych rzeczy niż drążyć głębiej bez sprawdzenia "głupot"
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-02-2014, 11:59   

To ja do podstawowych rzeczy dorzucę sprawdzenie kodów błędów. :razz:
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
mlody3eci 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 200
Skąd: Praszka
Wysłany: 10-02-2014, 15:20   

U mnie powodem takiego zachowania Pumy (1,7) była uszkodzona uszczelka pokrywy zaworów, co przełożyło się na zalanie olejem nowych świec oraz przewody wysokiego napięcia.
 
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-02-2014, 17:01   

nic nie sprawdzałem słyszalem ze jest sposób na przewody w ciemnym miejscu popryskac je zraszaczem delikatnie i zobaczyc czy iskra przeskakuje, co mówicie
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 10-02-2014, 18:45   

pawcioss, spróbuj jak przeżyjesz to napisz czy przeskakuje czy nie :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-02-2014, 19:23   

jutro :P
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 10-02-2014, 19:32   

pawcioss, oczywiście nie próbuj :D w kablach zapłonowych jest dość wysokie napięcie więc nie radze :) ile masz już to auto, ile zrobiłeś nim kilometrów, było coś wymieniane w układzie zapłonowym ? Filtr powietrza jaką ma kondycje ? musisz sprawdzić wszystko tylko prosze Cie nie rób tego wodą ^^ a jak już chodzą Ci takie myśli to na wyłączonym silniku spryskaj kable wodą i potem odpal oczywiście ze względów BHP ^^ ale pierwszy raz słysze o takiej metodzie sprawdzania kabli zapłonowych :) najlepiej wymienić i kable i świece nie śa to stosunkowo drogie rzeczy a i tak je trzeba wymieniać co jakiś czas i tak :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-02-2014, 19:43   

swieczki poszly w zeszlym roku bodaj motocrafta kable tez pojda :]
 
 
mlody3eci 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 200
Skąd: Praszka
Wysłany: 11-02-2014, 10:30   

Pomimo, że napięcie jest wysokie to krzywdy nie zrobi. Impuls jest za krótki.
 
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-02-2014, 12:30   

No nie boli zbytnio, spokojnie można grzebać w układzie wysokiego napięcia w aucie. Metoda ze spryskaniem woda jest od lat używana i jakoś nikt od tego nie ucierpiał. A jest to dobra metoda, bo po co dobre kable zmieniać na nowe nie koniecznie dobre (bo można mieć pecha)
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-02-2014, 16:10   

Problem spadających obrotów wyeliminowany, powodem był NIEORYGINALNY silnik krokowy pzdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo