Stukanie w silniku - nagrania! |
Autor |
Wiadomość |
Bryckas
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 01 Maj 2013 Posty: 26 Skąd: Pagórki
|
Wysłany: 19-01-2014, 22:58
|
|
|
Dlatego też kupuję cały używany.
Macie jakiś pomysł, jak sprawdzić silnik wyciągnięty? Na co zwrócić uwagę??? |
|
|
|
|
zac93
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Chorzele/Warszawa
|
Wysłany: 20-01-2014, 07:20
|
|
|
Nie uruchomisz silnika, nie sprawdzisz jak pracuje. Lepiej byłoby, gdybyś szukał silnika, który jest ciągle w samochodzie i możesz go odpalić, ewentualnie w najgorszym wypadku sprzedający posiada filmik jak dany silnik pracował przed wyjęciem go ze środka Inaczej to możesz sobie tylko popatrzeć czy nie ma wycieków |
|
|
|
|
Bryckas
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 01 Maj 2013 Posty: 26 Skąd: Pagórki
|
|
|
|
|
zac93
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Chorzele/Warszawa
|
Wysłany: 20-01-2014, 15:29
|
|
|
Brzydko ten pasek piszczy No i krótki film, nie wiesz czy bierze olej czy co, jak powie prawdę to chwała mu za to ale różnie może być niestety ;/ |
|
|
|
|
Bryckas
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 01 Maj 2013 Posty: 26 Skąd: Pagórki
|
Wysłany: 20-01-2014, 16:14
|
|
|
Pasek wiem. Ten silnik jest ze szrotu, a wiadomo co tam się klientom mówi... Krótko mówiąc może być lipa z loterią...
[ Dodano: 21-01-2014, 15:31 ]
Kupiłem dzisiaj silnik, ten z filmiku. Wygląda z zewnątrz normalnie, stał ponad pół roku poza autem, ale są kolektory, więc mam nadzieję, że za dużo wilgoci do środka nie weszło... Wykręciłem świece i wszystkie wyglądają ok, mają lekki jasno brązowy nalot. Teraz tylko się modlić, żeby ładnie gadał.
Trzymajcie kciuki. W przyszłym tygodniu będzie chwila prawdy... |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-01-2014, 09:07
|
|
|
Ja kupiłem silnik 2.0 do escorta który leżał w magazynie ponad 4 lata. Ale sprawdziłem go przed kupnem tak jak tylko mogłem. Założyliśmy skrzynie, rozrusznik i pod akumulator, pomiar kompresji i wyszło ok. Silnik jeździ do dziś bez problemów w moim Cabrio. |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
darpuslo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Maj 2012 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-01-2014, 16:52
|
|
|
Bryckas czy kupiłeś juz motor?
może ten by Cię interesował
http://otomoto.pl/ford-pu...-C31426001.html |
_________________ Fiat 126p, Fiat 126p, VW Transporter T3, BMW 733i, VW Jetta, Mercedes 115, Toyota Carina II, Fiat Punto, Kia Rio, Nissan Primera, i teraz Pumcia |
|
|
|
|
Bryckas
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 01 Maj 2013 Posty: 26 Skąd: Pagórki
|
Wysłany: 04-02-2014, 22:26
|
|
|
Tak, silnik juz zmieniony, ale osoby, które to robiły coś spiepszyli ze sprzęgłem, wydech gdzieś fyrczy i urwali 2 śruby od sprężarki. W czwartek już sam wytargam skrzynię i sprawdzę o co chodzi. reszte jakoś tez ogarnę.
Sam silnik jak na razie pracuje dobrze, ale w pełni go sprawdzę jak ogarnę sprzęgło i wydech. |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-02-2014, 07:36
|
|
|
To przy okazji napisz co za cudowny zakład Ci to robił, żeby nikt innytam nie pojechał |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
Bryckas
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 01 Maj 2013 Posty: 26 Skąd: Pagórki
|
Wysłany: 05-02-2014, 22:41
|
|
|
raczej nie ma obaw, robione po znajomości w NL.
[ Dodano: 08-02-2014, 21:15 ]
Obiecane zdjęcie winnego:
[/URL]
Padła panewka korbowodowa czwartego garnka. Reszta silnika w stanie b. dobrym.
Tak się zastanawiam, co zrobić z całym dołem silnika? Raczej tylko na złom? |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 05-02-2014, 22:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
zac93
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Chorzele/Warszawa
|
Wysłany: 09-02-2014, 13:51
|
|
|
No raczej tak, bo za dużo części na sprzedaż nie pójdzie |
|
|
|
|
Bryckas
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 01 Maj 2013 Posty: 26 Skąd: Pagórki
|
Wysłany: 09-02-2014, 14:42
|
|
|
No chyba tak, co najwyzej miska olejowa "mała" i "duża", parę gratów osprzętu, kolektory. |
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: 09-02-2014, 15:46
|
|
|
Sama głowica jest sporo warta, szczególnie zawór VCT |
|
|
|
|
Bryckas
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 01 Maj 2013 Posty: 26 Skąd: Pagórki
|
Wysłany: 10-02-2014, 08:58
|
|
|
Ciekawe ile może wyć warta? Na Alle... są 2, jedna bez elektrozaworu za 500 i druga bez wałka rozrządu za prawie 700. |
|
|
|
|
Tast
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
|
Wysłany: 10-02-2014, 22:30
|
|
|
Sporo też jest wart sprawny wariator (koło pasowe) zmiennych faz rozrządu...
Zawory do Pumy 1.7 też są w cenie. Jeżeli dobrze kojarzę to potrafią kosztować nawet do 50zł sztuka, wiec licząc połowę tego to za 16 zaworów wychodzi 400zł... |
|
|
|
|
|