Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Stukanie w silniku - nagrania!
Autor Wiadomość
Bryckas 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 26
Skąd: Pagórki
Wysłany: 19-01-2014, 22:58   

Dlatego też kupuję cały używany.
Macie jakiś pomysł, jak sprawdzić silnik wyciągnięty? Na co zwrócić uwagę???
 
 
zac93 

Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 269
Skąd: Chorzele/Warszawa
Wysłany: 20-01-2014, 07:20   

Nie uruchomisz silnika, nie sprawdzisz jak pracuje. Lepiej byłoby, gdybyś szukał silnika, który jest ciągle w samochodzie i możesz go odpalić, ewentualnie w najgorszym wypadku sprzedający posiada filmik jak dany silnik pracował przed wyjęciem go ze środka :P Inaczej to możesz sobie tylko popatrzeć czy nie ma wycieków :P
 
 
Bryckas 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 26
Skąd: Pagórki
Wysłany: 20-01-2014, 10:15   

No właśnie jest filmik silnika z mojej okolicy, ale krótki. http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

Zapytam ile silnik stał poza autem. Tylko czy powiedzą prawdę?...
 
 
zac93 

Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 269
Skąd: Chorzele/Warszawa
Wysłany: 20-01-2014, 15:29   

Brzydko ten pasek piszczy :P No i krótki film, nie wiesz czy bierze olej czy co, jak powie prawdę to chwała mu za to ale różnie może być niestety ;/
 
 
Bryckas 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 26
Skąd: Pagórki
Wysłany: 20-01-2014, 16:14   

Pasek wiem. Ten silnik jest ze szrotu, a wiadomo co tam się klientom mówi... Krótko mówiąc może być lipa z loterią...

[ Dodano: 21-01-2014, 15:31 ]
Kupiłem dzisiaj silnik, ten z filmiku. Wygląda z zewnątrz normalnie, stał ponad pół roku poza autem, ale są kolektory, więc mam nadzieję, że za dużo wilgoci do środka nie weszło... Wykręciłem świece i wszystkie wyglądają ok, mają lekki jasno brązowy nalot. Teraz tylko się modlić, żeby ładnie gadał.
Trzymajcie kciuki. W przyszłym tygodniu będzie chwila prawdy...
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-01-2014, 09:07   

Ja kupiłem silnik 2.0 do escorta który leżał w magazynie ponad 4 lata. Ale sprawdziłem go przed kupnem tak jak tylko mogłem. Założyliśmy skrzynie, rozrusznik i pod akumulator, pomiar kompresji i wyszło ok. Silnik jeździ do dziś bez problemów w moim Cabrio.
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
darpuslo 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 352
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-01-2014, 16:52   

Bryckas czy kupiłeś juz motor?
może ten by Cię interesował
http://otomoto.pl/ford-pu...-C31426001.html
_________________
Fiat 126p, Fiat 126p, VW Transporter T3, BMW 733i, VW Jetta, Mercedes 115, Toyota Carina II, Fiat Punto, Kia Rio, Nissan Primera, i teraz Pumcia
 
 
Bryckas 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 26
Skąd: Pagórki
Wysłany: 04-02-2014, 22:26   

Tak, silnik juz zmieniony, ale osoby, które to robiły coś spiepszyli ze sprzęgłem, wydech gdzieś fyrczy i urwali 2 śruby od sprężarki. W czwartek już sam wytargam skrzynię i sprawdzę o co chodzi. reszte jakoś tez ogarnę.
Sam silnik jak na razie pracuje dobrze, ale w pełni go sprawdzę jak ogarnę sprzęgło i wydech.
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-02-2014, 07:36   

To przy okazji napisz co za cudowny zakład Ci to robił, żeby nikt innytam nie pojechał
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
Bryckas 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 26
Skąd: Pagórki
Wysłany: 05-02-2014, 22:41   

raczej nie ma obaw, robione po znajomości w NL.

[ Dodano: 08-02-2014, 21:15 ]
Obiecane zdjęcie winnego:
[/URL]

Padła panewka korbowodowa czwartego garnka. Reszta silnika w stanie b. dobrym.

Tak się zastanawiam, co zrobić z całym dołem silnika? Raczej tylko na złom?
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 05-02-2014, 22:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zac93 

Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 269
Skąd: Chorzele/Warszawa
Wysłany: 09-02-2014, 13:51   

No raczej tak, bo za dużo części na sprzedaż nie pójdzie :P
 
 
Bryckas 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 26
Skąd: Pagórki
Wysłany: 09-02-2014, 14:42   

No chyba tak, co najwyzej miska olejowa "mała" i "duża", parę gratów osprzętu, kolektory.
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 09-02-2014, 15:46   

Sama głowica jest sporo warta, szczególnie zawór VCT ;)
 
 
Bryckas 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 26
Skąd: Pagórki
Wysłany: 10-02-2014, 08:58   

Ciekawe ile może wyć warta? Na Alle... są 2, jedna bez elektrozaworu za 500 i druga bez wałka rozrządu za prawie 700.
 
 
Tast 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1029
Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
Wysłany: 10-02-2014, 22:30   

Sporo też jest wart sprawny wariator (koło pasowe) zmiennych faz rozrządu...
Zawory do Pumy 1.7 też są w cenie. Jeżeli dobrze kojarzę to potrafią kosztować nawet do 50zł sztuka, wiec licząc połowę tego to za 16 zaworów wychodzi 400zł...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo