Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
20-11-2013, 17:01
silnik? pompa paliwa?
Autor Wiadomość
Daedroth 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20-11-2013, 16:45   silnik? pompa paliwa?

Witam, problem pojawił się wczoraj, na parkingu cofałem z dużym impetem i w trakcie silnik mi zgasł po czym już nie odpalił, sprawdzałem bezpieczniki i wyłącznik uderzeniowy, czyściłem styki odłączałem akumulator itp. rozrusznik kręci, kontrolki się świecą, nie odpala nawet na popych, wydaje mi się że problem tkwi w pompie paliwa albo w jej zasilaniu albo już sam nie wiem. proszę ratujcie :)
Ostatnio zmieniony przez Daedroth 21-11-2013, 20:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 20-11-2013, 17:55   

Do działania silnika benzynowego potrzebne są trzy rzeczy: powietrze, paliwo oraz iskra.
Powietrza mamy pod dostatkiem więc jeśli zgasł nagle to raczej nie jego wina ale spójrz pod maską czy wszystkie przewody podciśnieniowe wokół przepustnicy są całe i na swoim miejscu ;)
Po włączeniu zapłonu słychać pompę paliwa? Jeśli nie to sprawdź jej przekaźnik, rozpiskę znajdziesz w instrukcji.
Możesz wykręcić jedną ze świec i sprawdzić czy jest w ogóle iskra podczas kręcenia, być może uszkodzeniu uległa cewka zapłonowa.
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 20-11-2013, 23:30   

W trakcie cofania zgasł? A może czarny scenariusz czyli rozrząd?
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
Daedroth 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 21-11-2013, 20:37   

Witam, udało się naprawić :) po podpięciu do kompa pokazywało problem z napięciem w pompie paliwa, ale z pomocą kolegi patrzyliśmy po kolei, mniej więcej jak rozpisał to Dukes problemem okazała się wtyczka od cewki, która jakimś cudem poluzowała się ale nie wypadła całkiem, co z kolei wywaliło problem na komputer, po wpięciu i usunięciu błędu, pali :) pierdoła ale pozbawiła mnie auta na dobę :smile: koszt naprawy: dwa piwa :D
 
 
 
Salamander2033 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 51
Skąd: Konin
Wysłany: 21-11-2013, 22:18   

Ale za to przyjemność jazdy bezcenna :razz:
 
 
Daedroth 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 22-11-2013, 09:27   

jak dziecko się cieszyłem jak zapalił :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo