Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Benzyna Vs Diesel
Autor Wiadomość
Jackiller
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2009, 14:30   

Nie nie
LEON oska jest... kumpel śmiga do dzisiaj w przeciwieństwie do Golfa któremu graty posypały się zanim zdążył chłopaczyna ogarnąć auto.
Leon sprawny bez bugów... ale nie dawał po prostu rady. Kumpel nie p... zresztą naprostej nie problem wcisnac gaz w dechę.
BTW. Taką dostałem relację. Nie jechałem z nimi.
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 01-12-2009, 15:02   

Jackiller, Walus kiedys spotkal sie na swiatlach z Leonem ARL i wiem ze ciezko mial z nim a na w pasacie tez 1.8T a masa obu aut jest podobna.
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Jackiller
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2009, 15:10   

Może leon był dłubany... nie wiem.

Nie wnikajmy... powiedzmy, że średnio, auta o podobnych parametrach w benie i dizlu (ale tylko turbo) sa porównywalne z tym, że w dizlu musi siedzieć wprawniejszy drajwer żeby ogarnął auto na starcie.

Co do tekstu - poprawiłem, rzeczywiście kicha była.
 
 
wąski 
& Wąska


Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 286
Skąd: Luboń
Wysłany: 01-12-2009, 22:53   

Ja we wakacje miałem bardzo dobre porównanie spalania diesla i benzyny. Weekend w Paryżu. Moja 330 i kolega A4 2.5TDI 180KM. W każdym aucie komplet ludzi i bagaży, oba w automacie. Przejazd przez Niemcy totalne wariactwo, max gdzie tylko się dało, cały czas kickdowny, Belgia i Francja średnio 150-160km/h. Moje spalanie w DE 14.2 kolegi klekot 14.9. Belgia i Francja moje 12.2 jego 10. Ogólnie wyjechaliśmy o 1 w nocy a na Perypherique byliśmy o 11 z przerwami na tankowanie i fajki.
Także jeżeli diesel to tylko do spokojnej jazdy. Dlatego może jak będę starszy i będę na emeryturze :mrgreen: to przesiądę się na ON, a póki co to następne auto będzie z wolnossącą V8 i dużym stadkiem pod maską.
_________________
BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...

BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody :twisted:
Coś do zabawy... jakieś AMG...
 
 
 
Jackiller
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2009, 11:55   

wąski
Nie jest żadną tajemnicą, że duże dizle vs duże benzyny,jeszcze jak sie upala, nie robią już takiej różnicy. Ale fakt, że dizel spalił więcej, potwierdza tylko po raz kolejny że 2.5 TDI to najgorsze VW badziewie jakie im sie wyprodukowało. Jeszcze wymiana paska rozrządu w serwisie 10.000zł bo całą motorownię trzeba wyjmować na zewnątrz.
Touareg 5.0 V10 TDI 313KM tez najoszczędniejszy nie jest. Ale było pojechać Vmaxem takimi 1,6, 1.8, 1.9, 2-litrówkami - jest różnica i to duża.
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 02-12-2009, 16:08   

Moje ASZ przy 210Km/h na liczniku spalalo wedlug wskazan kompa 12.2l na 100km
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
wąski 
& Wąska


Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 286
Skąd: Luboń
Wysłany: 02-12-2009, 17:09   

Mr.Maya napisał/a:
Moje ASZ przy 210Km/h na liczniku spalalo wedlug wskazan kompa 12.2l na 100km


No to dokładnie tyle ile moje 330i przy 220km/h. Ale przy prędkości maksymalej już 17l/100.

Jackiller napisał/a:
Ale było pojechać Vmaxem takimi 1,6, 1.8, 1.9, 2-litrówkami - jest różnica i to duża


No tak różnica będzie ale wtedy nie ma co porównywać ich do 3 litrowej benzyny tylko do max 2 litrowej. I wyjdzie podobnie. :razz:
_________________
BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...

BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody :twisted:
Coś do zabawy... jakieś AMG...
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 02-12-2009, 21:31   

Tylko ze mi ON wiec jest minimalnie taniej. :)
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Jackiller
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2009, 09:36   

Panowie, nie ma co porównywać spalania przy palowaniu auta.
Mówmy o normalnej eksploatacji. ZAWSZE będzie taniej dizlem. Choć era baaaardzo taniego dizla, skończyła się chyba definitywnie i to trzeba sobie otwarcie powiedzieć. Ceny dizla i beny od ponad 5 lat sa tak nieznacznie różne, a koszty utrzymania dizla (zwłaszcza jak coś padnie) wysokie, że przyznaję wam rację (bo chyba do tego pijecie) iż dizel w obecnych czasach nie jest autem wieeeele ekonomiczniejszym i tańszym od benzyny.
Ten litr czy dwa przy obecnych różnicach w cenie obu paliw czyni na prawde niewiele, zwłaszcza przy małych przebiegach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo