Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Fachowcy od pumasków z woj. lubelskiego i podkarpackiego
Autor Wiadomość
Mariolka 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączyła: 02 Sie 2007
Posty: 25
Skąd: Stalowa Wola
  Wysłany: 17-08-2007, 08:36   Fachowcy od pumasków z woj. lubelskiego i podkarpackiego

Mam mały / na dla mnie raczej wielki:)/ problem z pumaskiem, a mianowicie chodzi o wysokie obroty.

Konsultacje z okolicznymi znawcami tematu? heheh, nie przyniosły spodziewanych rezultatów.

Może ktoś podpowie mi gdzie nie boją się tych naszych pumasków:)
 
 
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 17-08-2007, 12:21   

siemasz Mariolka. napisz dokładniej co się dzieje z Twoim autkiem to bedzie łatwej Ci pomóc
_________________
obecnie Megane II diesel(ble)
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-08-2007, 13:18   

Mariolka, opisz problem - muszę wiedzieć więcej by Ci kogoś (być może) polecić.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Bacha 
& Łasia


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 01 Mar 2005
Posty: 587
Skąd: Nisko
Wysłany: 17-08-2007, 16:18   

racja napisz coś więcej ... a może masz po prostu ciężką nogę :mrgreen: żartuje :wink: tylko czasem nie jedź do forda bo Cię zniszczą finansowo :lol: najlepiej podpiąć pumexa pod kompa i wszystko bedziesz miała czarno na białym ... Łasia.
_________________
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=444
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Pum/39500
pytasz jaki mam silnik wystarczający by złoić Ci dup* :-P ...
 
 
 
Mariolka 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączyła: 02 Sie 2007
Posty: 25
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 19-08-2007, 11:18   

Nie za bardzo się znam ale spróbuje opisać najlepiej jak umie a więc pumka np przy wciśnięciu sprzęgła np przy zmianie biegów lub hamowaniu wchodzi na coraz wyzsze obroty nawet do 5 tyś. Przy całkowitym zatrzymaniu autka obroty spadają do prawidłowych.

Podpinał mi jeden magik pumcie pod komputer i stwierdził że wyszły dwa błędy tj. sonda lambda i czujnik wałka rozrządu /czy jakoś tak/

Dodam, że czyścił silniczek krokowy i nie przyniosło to rezultatu.

Jacek poprzedni właściciel pumaska mówił że może to być wina przepływomierza, wymieniłam go ale sytuacja bez zmian.
 
 
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 19-08-2007, 14:32   

Mariolka napisał/a:
pumka np przy wciśnięciu sprzęgła np przy zmianie biegów lub hamowaniu wchodzi na coraz wyzsze obroty nawet do 5 tyś. Przy całkowitym zatrzymaniu autka obroty spadają do prawidłowych


identyczne objawy miał mój teść w mondeo. dopiero po trzecim podłączeniu do kompa wyszło że to silniczek krokowy. wymienił silniczek i wszystko w porządku.
a propos silniczka krokowego to ja swój czyściłem dwa razy dla uzyskania porządanego efektu. za pierwszym razem nic nie pomogło. pozdrawiam
_________________
obecnie Megane II diesel(ble)
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-08-2007, 15:23   

W Fordach nie ma silniczka krokowego! Pewnie chodzi o zawór wolnych obrotów...

Mariolka, w Bełżycach, niedaleko Lublina swój warsztat ma Straits (z Klubu Cougara i Klubu Mondeo). Odezwij się do niego na Gadu - 1438444. Na pewno pomoże. Zna się na silnikach jak mało kto.

Co do błędów - jeśli wyszedł błąd związany z sondą Lambda - trzeba ją wymienić. Poza tym przeczyść jeszcze raz zawór wolnych obrotów. Jeśli wymieniłaś przepływomierz, a był używany, to też mógł być brudny. Jego też spróbuj przeczyścić. Brudny przepływomierz nie da jednak IMO takich objawów, dlatego stawiam jednak na zawór wolnych obrotów. Może czyszczenie nic nie daje i trzeba go wymienić.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Mariolka 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączyła: 02 Sie 2007
Posty: 25
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 19-08-2007, 17:52   

Przepływomierz był nowy.

No to musze wymienić sonde lambda i silniczek krokowy. a co z tym czujnikiem wałka rozrządu?
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-08-2007, 11:26   

Mariolka napisał/a:
silniczek krokowy
w którymś temacie Opoya napisała (oprócz tutaj - powyżej), że nie ma w żadnym fordzie silniczka krokowego, a Ty Mariolka mówisz, że Ci mechanik czyścił, to ja już nic z tego nie rozumiem :???: więc co on wymieniał?
_________________

 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-08-2007, 12:17   

Pusia, to zawór wolnych obrotów. Wiele osób mylnie nazwywa ten zawór silniczkiem krokowym.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-08-2007, 16:23   

OK, dzięki ! Będę pamiętać ! :grin:

Mariolka, sondy w pumach podobno często padają, szczególnie przy przebiegu 150.000 km lub jak gaz założysz...

Ps. masz gaz w pumie? :wink:
_________________

 
 
 
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20-08-2007, 17:44   

Opoya napisał/a:
W Fordach nie ma silniczka krokowego! Pewnie chodzi o zawór wolnych obrotów...


może nie do końca się znam ale co to http://www.fordczesci.pl/...3850,25593.html niby jest? a poza tym mało ważne jak to nazywamy- zawór bocznikowy, zawór wolnych obrotów, silniczek krokowy what ever! -to wiemy o co chodzi prawda?
Mariolka, przeczyść to coś (sama dasz rade, są tam tylko dwie śruby) i zobaczysz co bedzie. pozdrawiam
_________________
obecnie Megane II diesel(ble)
 
 
Mariolka 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączyła: 02 Sie 2007
Posty: 25
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 20-08-2007, 22:27   

Pusia mam instalacje gazową, no i padła sonda :( a może jej nie wymieniać?

Wogóle do czego ona jest potrzebna ? hehehhehe ciekawe co?

A co do silniczka krokowego /czy jakoś tam/ to był czyszczony i chyba jednak musze go wymienić, ale najpierw wybieram sie na serwis boscha do stalówki żeby mi pumaska jeszcze raz zdiagnozowali i zobaczymy co wyjdzie.
Podobno są dobrzy http://www.echodnia.eu/ap...AT0303/70816126
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-08-2007, 10:30   

Mariolka napisał/a:
mam instalacje gazową, no i padła sonda

no to tak jak u np. Nicco.
Jemu też od gazu wszystko się sypało... :sad:
_________________

 
 
 
Mariolka 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączyła: 02 Sie 2007
Posty: 25
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 21-08-2007, 19:05   

Zmiana planów

Dzwoniłam dziś do tych najlepszych w Polsce magików no ale sam sposób przeprowadzenia rozmowy mnie zniechęcił

Jakiś cwaniaczek przy telefonie twierdził, że do zdiagnozowania pumci /podpięcia pod kompa/ potrzeba mu zostawić autko na cały dzień
A na pomysł że umówimy się na godzine i poczekam - prawie mnie wyśmiał i kazał zabrać kanapki heheheh

Tymbardziej dziwne że nie mają żadnych części tylko musząje zamawiać więc jej nie naprawią tak szybko
Jak zaczoł pytać mnie o objawy złego samopoczucia pumci, po wyjaśnieniu powiedziałam że podejrzewam silniczek krokowy, albo czujnik wałka rozrządu/ żadnego cwaniakowania z mojej strony/ powiedział że najlepiej będzie jak kupie ten silniczek a oni mi go wymienią za 30 PLN . He heheh no więc kupie go i sama wymienie , w końcu to tylko tylko pare śrubek.
Tym samym zniechęciłam się do nich już na starcie.
A więc kupuje ten silniczek i czujnik wałka rozrzadu i wymieniam a jak nie pomoże to jade na serwis. Może tam diagnoza komputerowa trwa krócej niż 24 H :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo