Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
przegub wewnetrzny
Autor Wiadomość
domimaster 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 359
Skąd: ZPY/ZS
  Wysłany: 16-08-2012, 22:02   przegub wewnetrzny

powie mi ktoś gdzie dostane taki przegub :?: mam go do wymiany a nie mogę go zlokalizować nigdzie, nawet wuja google nie podaje nic na ten temat... ;/
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/94903
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 17-08-2012, 07:55   

domimaster to droga część w zakupie nowej (* kielich - przegub wewnętrzny 1 szt. 890zł , * kielich -przegub wewnetrzny 1 szt. 780zł ) - ten za 890 chyba lewa strona, bo są inne na prawą i lewą. Pamietam, że długo z Panem Jakubem z AutoWatin szukaliśmy , która to część bo jak powiedział - są błędy na schematach.

Ponieważ jest to element półosi, może lepiej wymienić właśnie całą półoś :?: Z tego co się dowiadywałam wszystkie dostępne w fordzie są regenerowane cena 980zł z zastrzeżeniem, że trzeba im odesłać swoją starą półoś, inaczej kaucja ok 200zł (w A-W 1063zł Pan Jakub nie wspominał o tym, że trzeba odsyłać starą połoś).
Na allegro są tanie połosie używane, tylko pewnie trzeba mocno sprawdzać.

BTW na alle znalazłam to, może warto zapytać: http://allegro.pl/polos-p...2552177670.html
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
domimaster 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 359
Skąd: ZPY/ZS
Wysłany: 11-09-2012, 16:52   

odkopuje ;) trochę z małymi problemami ale przegub (prawy) w końcu zrobiony :) koszta przegubu + wymiana w zaokrągleniu 450zl :) teraz pumka śmiga jak głupia :)
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/94903
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 11-09-2012, 17:15   

Wymieniłeś na drugi czy jakoś naprawili ?
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
domimaster 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 359
Skąd: ZPY/ZS
Wysłany: 11-09-2012, 17:26   

miała być wymiana ale przyszedł nie ten... no i znaczna kwota wchodziła w grę... więc mój został wysłany do regeneracji, jak przyszedł wyglądał jak nowy :)
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/94903
 
 
silverstar 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 116
Skąd: Białystok
Wysłany: 12-09-2012, 10:07   

a jakie objawy miałeś z przegubem?
 
 
domimaster 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 359
Skąd: ZPY/ZS
Wysłany: 12-09-2012, 12:21   

przy przyspieszaniu od ok 90-100 były odczuwalne wibracje na kierownicy, ogólnie na całym aucie :neutral:
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/94903
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2012, 21:06   

z ciekawosci, gdzie dawales do regeneracji ?
 
 
domimaster 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 359
Skąd: ZPY/ZS
Wysłany: 16-09-2012, 12:35   

jakaś firma z okoloc częstochowy ;) jak cos to mam do niej nr ;)
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/94903
 
 
hugh_h 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 28 Paź 2015
Posty: 37
Skąd: k Radzymina
Wysłany: 11-02-2016, 17:23   

Odkopuje bo mam problem z namierzeniem przegubu wewnętrznego, półosi wewnętrznej do kupienia.
Czy to ktoś to wymieniał czy tylko ograniczamy się do wymiany nazwijmy to krzyżaka?
Zastanawia mnie też co robią podczas regeneracji.
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 11-02-2016, 21:42   

Przerabiałem temat tych przegubów i niestety nie da się ich kupić osobno. O ile lewa krótsza półoś występuje jako zamiennik, to o prawej możesz zapomnieć. Podejrzewam, że nawet w ASO ich już nie mają, a jak są to w cenie całej Pumy z allegro.
Regeneracja wygląda tak, że zakładają nowy krzyżak, gumową osłonę i masz "zregenerowany" przegub, ale te białe plastykowe gniazdko, w którym krzyżak pracuje pozostaje stare bo nie da się tego wymienić.
 
 
hugh_h 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 28 Paź 2015
Posty: 37
Skąd: k Radzymina
Wysłany: 11-02-2016, 23:00   

no dobrze, czyli wniosek taki że sam kupuje krzyżaki i sprawa jasna
 
 
Adi_Grabczyk 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 9
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 20-02-2016, 20:00   Pod Herbami

Wymiana krzyżaka nic nie daje. Wymieniałem oba przeguby wewnętrzne - niestety jest kupa, trzeba szukać i polować na niezniszczone kielichy tzn. z niezjechanymi bieżniami dla kryżaków. Pomógł mi człowiek, który zajmuje się przegubami do wszystkich aut w miejscowości Bieżeń koło Herb przy trasie z Częstochowy do Opola. Nie wiem jak zdobywa te przeguby (prawdopodobnie z rozbitków w Niemczech, Francji itd.) ale działa na legalu i jest ok. Regeneruje też przeguby ale nie wszystkie. Najpierw sprawdza czy się do tego nadają. Mówił też, że jeździ na giełdę samochodową (prawdopodobnie do Gliwic). A tak w ogóle to nalazłem go przez Allegro. Objawy zużytych przegubów wewnętrznych? Narywanie kierownicą podczas przyspieszania i wibracje przy szybszym wjeżdżaniu w głębsze nierówności.
 
 
Venom_4x4 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-02-2016, 22:32   

A próbował ktoś przerobić półosie z tripodów na lobro?
Albo sprawdzał, czy przegub z escorta pasuje? Skrzynia iB5 była w 1.3, 1.4, 1.6 i 1.8 105hp (diesle, RQB, RKC i N7A mają MTX'a) Fiestę mk3 i mk4 też by wypadało sprawdzić bo i tam taka skrzynia siedzi.
_________________
Nie bierz życia na serio - i tak nie wyjdziesz z niego żywy.
 
 
hugh_h 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 28 Paź 2015
Posty: 37
Skąd: k Radzymina
Wysłany: 20-02-2016, 23:44   

a nie ma ktoś wyjętych z auta ?

wygląda na to że to samo siedzi w fiescie III IV
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo