przegub wewnetrzny |
Autor |
Wiadomość |
domimaster
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 359 Skąd: ZPY/ZS
|
Wysłany: 16-08-2012, 22:02 przegub wewnetrzny
|
|
|
powie mi ktoś gdzie dostane taki przegub mam go do wymiany a nie mogę go zlokalizować nigdzie, nawet wuja google nie podaje nic na ten temat... ;/ |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/94903
|
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
Wysłany: 17-08-2012, 07:55
|
|
|
domimaster to droga część w zakupie nowej (* kielich - przegub wewnętrzny 1 szt. 890zł , * kielich -przegub wewnetrzny 1 szt. 780zł ) - ten za 890 chyba lewa strona, bo są inne na prawą i lewą. Pamietam, że długo z Panem Jakubem z AutoWatin szukaliśmy , która to część bo jak powiedział - są błędy na schematach.
Ponieważ jest to element półosi, może lepiej wymienić właśnie całą półoś Z tego co się dowiadywałam wszystkie dostępne w fordzie są regenerowane cena 980zł z zastrzeżeniem, że trzeba im odesłać swoją starą półoś, inaczej kaucja ok 200zł (w A-W 1063zł Pan Jakub nie wspominał o tym, że trzeba odsyłać starą połoś).
Na allegro są tanie połosie używane, tylko pewnie trzeba mocno sprawdzać.
BTW na alle znalazłam to, może warto zapytać: http://allegro.pl/polos-p...2552177670.html |
_________________ https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz |
|
|
|
|
domimaster
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 359 Skąd: ZPY/ZS
|
Wysłany: 11-09-2012, 16:52
|
|
|
odkopuje trochę z małymi problemami ale przegub (prawy) w końcu zrobiony koszta przegubu + wymiana w zaokrągleniu 450zl teraz pumka śmiga jak głupia |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/94903
|
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
|
|
|
|
domimaster
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 359 Skąd: ZPY/ZS
|
Wysłany: 11-09-2012, 17:26
|
|
|
miała być wymiana ale przyszedł nie ten... no i znaczna kwota wchodziła w grę... więc mój został wysłany do regeneracji, jak przyszedł wyglądał jak nowy |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/94903
|
|
|
|
|
silverstar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 116 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 12-09-2012, 10:07
|
|
|
a jakie objawy miałeś z przegubem? |
|
|
|
|
domimaster
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 359 Skąd: ZPY/ZS
|
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2012, 21:06
|
|
|
z ciekawosci, gdzie dawales do regeneracji ? |
|
|
|
|
domimaster
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 359 Skąd: ZPY/ZS
|
|
|
|
|
hugh_h
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 28 Paź 2015 Posty: 37 Skąd: k Radzymina
|
Wysłany: 11-02-2016, 17:23
|
|
|
Odkopuje bo mam problem z namierzeniem przegubu wewnętrznego, półosi wewnętrznej do kupienia.
Czy to ktoś to wymieniał czy tylko ograniczamy się do wymiany nazwijmy to krzyżaka?
Zastanawia mnie też co robią podczas regeneracji. |
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: 11-02-2016, 21:42
|
|
|
Przerabiałem temat tych przegubów i niestety nie da się ich kupić osobno. O ile lewa krótsza półoś występuje jako zamiennik, to o prawej możesz zapomnieć. Podejrzewam, że nawet w ASO ich już nie mają, a jak są to w cenie całej Pumy z allegro.
Regeneracja wygląda tak, że zakładają nowy krzyżak, gumową osłonę i masz "zregenerowany" przegub, ale te białe plastykowe gniazdko, w którym krzyżak pracuje pozostaje stare bo nie da się tego wymienić. |
|
|
|
|
hugh_h
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 28 Paź 2015 Posty: 37 Skąd: k Radzymina
|
Wysłany: 11-02-2016, 23:00
|
|
|
no dobrze, czyli wniosek taki że sam kupuje krzyżaki i sprawa jasna |
|
|
|
|
Adi_Grabczyk
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 05 Mar 2014 Posty: 9 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 20-02-2016, 20:00 Pod Herbami
|
|
|
Wymiana krzyżaka nic nie daje. Wymieniałem oba przeguby wewnętrzne - niestety jest kupa, trzeba szukać i polować na niezniszczone kielichy tzn. z niezjechanymi bieżniami dla kryżaków. Pomógł mi człowiek, który zajmuje się przegubami do wszystkich aut w miejscowości Bieżeń koło Herb przy trasie z Częstochowy do Opola. Nie wiem jak zdobywa te przeguby (prawdopodobnie z rozbitków w Niemczech, Francji itd.) ale działa na legalu i jest ok. Regeneruje też przeguby ale nie wszystkie. Najpierw sprawdza czy się do tego nadają. Mówił też, że jeździ na giełdę samochodową (prawdopodobnie do Gliwic). A tak w ogóle to nalazłem go przez Allegro. Objawy zużytych przegubów wewnętrznych? Narywanie kierownicą podczas przyspieszania i wibracje przy szybszym wjeżdżaniu w głębsze nierówności. |
|
|
|
|
Venom_4x4
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 05 Sty 2016 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-02-2016, 22:32
|
|
|
A próbował ktoś przerobić półosie z tripodów na lobro?
Albo sprawdzał, czy przegub z escorta pasuje? Skrzynia iB5 była w 1.3, 1.4, 1.6 i 1.8 105hp (diesle, RQB, RKC i N7A mają MTX'a) Fiestę mk3 i mk4 też by wypadało sprawdzić bo i tam taka skrzynia siedzi. |
_________________ Nie bierz życia na serio - i tak nie wyjdziesz z niego żywy. |
|
|
|
|
hugh_h
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 28 Paź 2015 Posty: 37 Skąd: k Radzymina
|
Wysłany: 20-02-2016, 23:44
|
|
|
a nie ma ktoś wyjętych z auta ?
wygląda na to że to samo siedzi w fiescie III IV |
|
|
|
|
|