nie do konca trzeba akurat kupowac nowe popychacze , mi tez stukotal jak disel , ale mechanik po rozebraniu silnika , tylko je na nowo wyregulowal , one sa jakos sterowane hydraulicznie bodajze i wystarcze na plytki wyregulowac.
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 365 Skąd: Lublin
Wysłany: 02-06-2008, 21:25
Kurzki, ma rację,
choć nie do końca jest tak z popychaczami:
Kurzki napisał/a:
one sa jakos sterowane hydraulicznie bodajże i wystarcze na plytki wyregulowac.
rzecz w tym że albo regulacja hydrauliczna albo płytkowa (czyli "ręczna")
w pumach jest regulacja zaworów płytkowa (ręczna) i trzeba zawory podregulować to przestaną klepać!
_________________ Puma - była od IX 2004 do IX 2012
była Alfa Romeo 147 1.9 jtdm Nero Carbonio
jest Alfa Romeo Giulietta 2.0 jtdm 170 km
www.psycholog-lublin.com.pl
jasne ze tak , ja go zrozumialem tak ze regulacja jest na plytkach i chodzi o recze ustawienie odpowiednich szczelin , a popychacze sa sterowane hydraulicznie.
Błażej [Usunięty]
Wysłany: 03-06-2008, 08:35
No patrzcie, nie chciałem się odzywać, bo myślałem ,że są tam ''normalne'' popychacze ,a nie hydrauliczne takie jak miałem wcześniej w Corsie. Myślę, że wystarczy tylko dotrzeć ładnie zaworki, gniazda zrobić i problem zniknie.....
ze mozne regulowac prace popychacze a , nie je wymieniac , no chyba ze faktycznie sa w takim stanie , ze nie ma rady , aczkoliwek jesli moja nieszczesna puma miala tylko regulacje , to mysle ze w pozostalych przypadkach tez bedzie tylko regulacja wchodzila w gre
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum