Kurcze nie wiem co jest grane, pierwszy raz mi sie to dziś przydażyło:/ jechałem sobie i ni z czego owego zgasł mi w trakcie jazdy i to ze 2 razy wiecie może co jest grane??
paw_chb, jak gaśnie i odpala to może byc aparat zapłonowy - cewka, a jak nie odpala to może masz to co ja miałem i dalej się z tym wożę - z tym że ja mam tak na postoju - jak jest mokro, czy też leje mam jakieś przebicie na kablach od pompki paliwa w baku i po prostu się unieruchamia a co za tym idzie nie odpala fura. Świece i kable odpadają - nie padają wszystkie razem - jadąc dalej może cewka ma przebicie i efekt będzie podobny jak w przypadku pompki - ale to już mój domysł na przykładzie innym niż puma.
Jak włączysz zapłon po takim zgaśnięciu - to posłuchaj czy spod tylnych siedzeń słychać bzyczenie silniczka elektrycznego - możesz sprawdzić czy kable Wysokiego Napięcia ąa dobrze wsadzone w gniazda - jak to posprawdzasz to daj znać będziemy myśleć
_________________ Srebrna strzała ----> Puma Stycznia 2008 i Października 2008
paw_chb [Usunięty]
Wysłany: 27-04-2008, 10:38
hmm nic nie brzeczy mozliwe ze cos z tymi obrotami bo bez kitu zazwyczj pada jak chce zmienic bieg i nie wiem od czego to zależy
Miałem weselicho i bałem sie żeby obciachu mi puma nie narobiła w karawanie ale naszczescie zgasł ze 2 razy i odrazu zapalił [uffffff]
[ Dodano: 16-08-2008, 13:49 ]
Czy przepływomierz powietrza można jokos ustawić, naprawić czy jego się poprostu wymienia??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum