adrianus, hmm to dlaczego mojej nie moge odkrecic nawet przy pomocy kombinerek? Nie pamietam do kogo dzwoniłem latem jak czekałem w kolejce do myjni i ktos mi powiedział, ze mojej nie odkrece...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 14-01-2009, 17:56
czy tak powinna wyglądać podstawka anteny która gotowa jest do zamontowania? nie powinno byc na niej jakiejs uszczelki???
DSCF1702.JPG
Plik ściągnięto 202 raz(y) 43,1 KB
KarasTRS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 33 Skąd: Poznań
Wysłany: 15-08-2013, 15:21
Odkopie temat, żeby nie zakładać nowego
Jak już wspominałem kilka razy - poprzedni właściciel Pumy nie dbał o detale, jak wymiana tylnej wycieraczki, popękane dekle w felgach, czy - no właśnie brak anteny.
Obstawiam, że zgubił ją na szotkach, ale to nie jest ważne - optymistycznie podszedłem do tego i zakupiłem używaną antenę z Fiesty - stan idealny, gwint, wszystko jest jak nowe - tylko umyłem wszystko delikatnie i myślałem, że będzie plug&play.
Teraz problem - w tym plastiku, w który się wkręca gwint (w dachu) jest resztka starego gwintu - który nie wystaje ani mm, żeby go czymś chwycić i go wydobyć.
Nie ma siły na niego, ani od dołu, ani od góry. Istnieje jakiś sposób, żeby bez większych wydatków i szybko to zrobić?
Sama antena miała być tylko dodatkiem wizualnym, radia samego nie słucham, gdyż jestem osobą niestety marudną i irytuje mnie brak przekazu w tym, co grają. Jedynie w trasie czasem włącze, czekając na jakieś informacje z drogi, czy pogodę.
Prosiłym o pomoc, antena leży w szufladzie, a nie mam pomysłu co z tym zrobić.
Niechciałbym tego rozwiercać.
KarasTRS, jedyne co mi przychodzi to kupić podstawę z anteną uniwersalną tak jak ja to zrobiłem w seicento lub dorwać na szrocie pume i wykręcić podstawę
deejay [Usunięty]
Wysłany: 15-08-2013, 15:28
wydaje mi się że rozwiercenie to jedyne wyjście
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 16-08-2013, 09:43, w całości zmieniany 1 raz
KarasTRS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 33 Skąd: Poznań
Wysłany: 15-08-2013, 18:36
Wiercenie, gwintowanie - za dużo zachodu, dla takiej pierdoły.
Myślałem, o własnie wymianie całej podstawki, ciężko to dorwać, a uniwersalna... nie będzie przepuszczać wody do kabiny i zalewać lampki, skoro mocowanie jest nad lampką w podsufitce? I właśnie, tam jest śruba 8, tak?
miałem coś takiego. Najlepiej podjechać sobie do sklepu bo widzę że są w takiej cenie jak sklepach normalnie. I brać paragon i w razie W zawsze sobie wymienisz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum