Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 18:33
Silnik do remontu - brak ciśnienia na jednym z cylindrów
Autor Wiadomość
kubeek
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2008, 12:19   

Witam i mam dokładnie ten sam problem, ciśnienie na cylindrach po próbie wynosi:
I - 11, II - 4,5 :( , III - 11, IV - 11. Przebieg autka 166 tyś. znajomy mechanik również zaleca wymianę jednostki napędowej na nową, remont będzie kosztowny i to bardzo więc, chyba się skuszę na wymianę silnika. Tylko teraz zastanawiam się czy wmontować silnik 1,7 czy może polecacie coś mocniejszego. Max do 2,0. Pozdrawiam. i Dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez kubeek 13-03-2008, 12:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 13-03-2008, 12:22   

rozważałęm tą myśl z wsadzeniem tak silnika 1.8 RQB z esorta potem uturbienia go itd, tylko jest problem z wagą silnika prawdopodobnie, a nie trzyma cisnienia dlaczego? może wystarczy wymienić pierścionki i uszczelniacze?
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
Dietih 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 365
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-03-2008, 12:31   

kubeek napisał/a:
rzebieg autka 166 tyś. znajomy mechanik również zaleca wymianę jednostki napędowej na nową, remont będzie kosztowny i to bardzo więc chyba się skuszę.

skoro silnik i tak chcesz wymienić to może spróbuj zalać mu ceramizer, nic nie tracisz (no oprócz ceny ceramizera :lol: )

Przydałby sie ochotnik który sprobowałby to na Pumie :mrgreen:
http://www.ceramizer.pl/c...0czterosuwowych

Pozdro :twisted:
_________________
Puma - była od IX 2004 do IX 2012
była Alfa Romeo 147 1.9 jtdm Nero Carbonio
jest Alfa Romeo Giulietta 2.0 jtdm 170 km
www.psycholog-lublin.com.pl
 
 
 
kubeek
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2008, 12:47   

Przyczynę nie trzymania ciśnienia będę znał w tym tygodniu. Z wstępnych oględzin pierścienie i uszczelniacze są w porządku.
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-03-2008, 14:04   

Jeśli inny silnik, to 2.0 HE, ten co w Fieście ST (tam ma 150 KM).
Ale może spróbuj powalczyć z 1.7...
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
kubeek
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2008, 14:55   

Opoya będę starał sie powalczyć z tym co mam. Jeśli uda się go uratować to było by super... ale jeśli koszta przekroczą moje możliwości to będę zmuszony zakupić nowy... :(

[ Dodano: 17-03-2008, 11:08 ]
To znowu ja i niestety mechanicy nadal grzebią przy mojej pumie i nic nie mogą wygrzebać...
Opoya mam pytanie czy przy wymianie silnika na ten 2,0 HE z Fiesty ST podchodzi bez problemu i czy nie było by kłopotem włożenie tam silnika z forda mondeo o poj. 1,8 - autko chyba straci na mocy prawda - gdyż mam możliwość nabycia takiego silnika od pewnej osoby

[ Dodano: 14-11-2008, 18:23 ]
niestety nie udało się go uratować... skończyło się na wymianie silnika na seryjny 1,7 z małym przebiegiem... 2500 (silnik bez osprzętu) + 500 (wymiana) + 1000 (dodatkowe koszty)...
 
 
TomSon 
Rider of the storm


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 130
Skąd: Cieszanów
Wysłany: 17-11-2012, 11:04   

Witam, po długiej przerwie... Mam pytanko odnoścnie remontu więc postanowiłem odświeżyć temat. Moja puma jakiś czas temu miała równe ciśnienie 9 na wszystkich cylindrach... Niestety poprzedni właściciel nie oszczędzał autka... Puma jeździ na oleju mineralnym i bierze olej co prawda nie ma tragedii ale przydałoby się coś z tym zrobić. I tu pojawia się kilka pytań czy zostawienie auta u zwykłego mechanika i założenie nowych pierścieni z "jakiegoś" sklepu załatwia sprawę? Czy da się po remoncie zrobić "płukankę" i zalać silnik pełnym syntetykiem?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo