Zamknięty przez: Gaydek 07-04-2008, 12:20 |
Murka i Murek na pumexowych ścieżkach... |
Autor |
Wiadomość |
Bacha
& Łasia
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 01 Mar 2005 Posty: 587 Skąd: Nisko
|
Wysłany: 09-03-2008, 22:05
|
|
|
Pumki mają już swje latka i znaleść egzemplarz bez potrzeby wymiany czegokolwiek graniczy z cudem ... ale widze, że nie dacie się nabić w butelke Murka i Murek życzę cierpliwości i powodzenia w poszukiwaniu pumci ...Łasia.
ps.Mr.Maya ostatnio odbierałem zderzak do wysyłki dla Ciebie dotarł w całości bo tak se był zapakowany |
_________________ http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=444
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Pum/39500
pytasz jaki mam silnik wystarczający by złoić Ci dup* ...
|
|
|
|
|
Murka i Murek
pozytywnie zakręceni
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Electric Green
Dołączyła: 08 Lut 2008 Posty: 523 Skąd: Ruda Śląska / Kraków
|
Wysłany: 12-03-2008, 12:14
|
|
|
Adasieniek napisał/a: | Miłość jest ślepa |
I wszystko w tym temacie
Najgorsze to nie móc uzbroić się w cierpliwość Wybieraliśmy się właśnie do Łodzi, w celu obejrzenia poniższej Pumy:
http://moto.gratka.pl/tre...bf93a227a7f&s=1
Niestety wczoraj auto zostało sprzedane Czyli szukamy dalej...
Mnie trochę martwią przebiegi, ciągle mi się wdaje, że liczniki są cofnięte itd. Ale kiedy wchodzę na ogłoszenia ze stron niemieckich, te auta naprawdę nie mają więcej niż 150 tys Największy przebieg, który udało mi się odnaleźć to 230 tys. Chyba tam nie kręcą prywatni właściciele, nie?
Swoją drogą zastanawiam się ile wynoszą wszystkie opłaty związane z przyjazdem Pumy do kraju i jej tu zarejestrowaniem. Bo trzeba miać tak 15 tys. na sam samochód, a co dalej? Pewnie jakieś cło, rejestracja, przegląd
Murka |
|
|
|
|
Bartek i Madzia
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 17 Wrz 2007 Posty: 606 Skąd: Kraśnik/Warszawa
|
Wysłany: 12-03-2008, 12:59
|
|
|
Murka i Murek napisał/a: | Adasieniek napisał/a: | Miłość jest ślepa |
I wszystko w tym temacie Swoją drogą zastanawiam się ile wynoszą wszystkie opłaty związane z przyjazdem Pumy do kraju i jej tu zarejestrowaniem. Bo trzeba miać tak 15 tys. na sam samochód, a co dalej? Pewnie jakieś cło, rejestracja, przegląd
Murka |
u nas opłaty wyszły calutkie 1100zł.
mogą być różnice góra dół 200zł zależy ile za tłumaczenia ile wpiszesz na fakturę
Pierwszy przegląd (auto sprowadzone) 160 zł
Tłumaczenie dokumentów (auto sprowadzone) ok. 100-200 zł
1. Opłata administracyjna:
tablice rejestracyjne:
- na samochód - 80, 00 zł. (2 tablice)
pozwolenie czasowe - 12,00 zł
dowód rejestracyjny - 48,00 zł.
komplet nalepek legalizacyjnych - 11,00 zł.
Nalepka kontrolna - 16,50 zł
karta pojazdu - 75,00 zł (dla pojazdów samochodowych)
2. Opłata ewidencyjna za wydanie:
dowodu rejestracyjnego - 0,50 zł
pozwolenia czasowego - 0,50 zł
zalegalizowanych tablic (tablicy) rejestracyjnych - 0,50 zł
nalepki kontrolnej - 0,50 zł
karty pojazdu - 0,50 zł
3. Opłata recyklingowa - 500 zł |
_________________ Pozdrawiam
Bartek |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-03-2008, 13:27
|
|
|
Cła nie ma.
Poczytaj http://ww2.autoscout24.pl/import_info.aspx
Część z tych opłat i tak musisz zapłacić w przypadku zakupu auta w kraju, niektóre kwoty są wtedy niższe. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
Murka i Murek
pozytywnie zakręceni
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Electric Green
Dołączyła: 08 Lut 2008 Posty: 523 Skąd: Ruda Śląska / Kraków
|
Wysłany: 12-03-2008, 15:20
|
|
|
Dzięki za wyczerpujące informacje, już wszystko wiem
A tym czasem nowa Puma pojawiła się blisko nas:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4667305
Na razie nic więcej o niej nie wiem, dopiero będę dzwonić do właściciela. Zastanawiają mnie tablice - skąd jest ta Puma No widać od razu, że tył bity: inny wydech, zderzak do malowania, co do przodu to nie wiem: brak gumy na zderzaku, ale nie widzę czy tej dolnej też. Wydaje mi się również, że wszystkie lampy są zaparowane. Trzeba się dowiedzieć więcej
Murka |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 12-03-2008, 17:03
|
|
|
Auto jest z niemiec i jest na tablicach serwisowych sa to blachy ktore w niemczech sloza do przewiezienia auta do mechanika po tym jak byly stale blachy zlorzone. Nie posiadaja ubezpieczenia wiec nie mozna autem jezdzic po polsce. Z czerwony, paskiem to sa tablice z ubezpieczeniem wywozowe . |
Ostatnio zmieniony przez Boogie 12-03-2008, 17:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
adasieniek
Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 388 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 12-03-2008, 17:15
|
|
|
wygląda ok na pierwszy rzut oka a zaparowanymi lampami bym się nie przejmował - to normalne zboczenie w tych samochodach Poza tym lepiej kupić pumkę i trochę w nią zainwestować niż jeździć bez końca po Polsce i płacić za przjazdy i przeglądy Na to samo wyjdzie |
_________________
|
|
|
|
|
Murka i Murek
pozytywnie zakręceni
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Electric Green
Dołączyła: 08 Lut 2008 Posty: 523 Skąd: Ruda Śląska / Kraków
|
Wysłany: 12-03-2008, 20:15
|
|
|
Dzięki Mr.Maya za informacje o tablicach, czyli to Niemka
Adasieniek napisał/a: | Poza tym lepiej kupić pumkę i trochę w nią zainwestować niż jeździć bez końca po Polsce i płacić za przejazdy i przeglądy Na to samo wyjdzie |
No dokładnie Na razie najwięcej pożytku z naszego szukania mają sprzedający - darmowy przegląd Nie wydaje się Wam, że przednia maska też jest wymieniona? |
|
|
|
|
jeDrASS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 38 Skąd: wawa
|
|
|
|
|
adasieniek
Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 388 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
Murka i Murek
pozytywnie zakręceni
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Electric Green
Dołączyła: 08 Lut 2008 Posty: 523 Skąd: Ruda Śląska / Kraków
|
Wysłany: 20-03-2008, 11:35
|
|
|
Nasza zmniejszona obecność tekstowa na forum nie wynika bynajmniej z zaprzestania poszukiwania samochodu Mamy nadzieję, że właśnie ma miejsce "cisza przed burzą". Z niecierpliwością oczekujemy pewnego spotkania. Ale nie chcąc zapeszyć - nic nie powiemy
Dzięki za ogłoszenia! Bacznie je wszystkie monitorujemy
Adasieniek co do Piły... No niech nas ktoś udusi za upierdliwstwo, ale: jakichkolwiek gum na zderzaku brak (w ogóle jakoś barbarzyńsko ta jedna urwana), zderzak krzywaśny, brak nalepek na pasie przednim...
jeDrASS widzieliśmy wcześniej owo ogłoszenie. Troszkę dużo chce, ale Puma nieźle wygląda (na tyle, ile można rzec oglądając 4 zdjęcia z takiej odległości)
Mamy jeszcze jedno ogłoszenie na oku, ale to dopiero jeśli nie wyjdzie (tfu, tfu) z tajemniczym spotkaniem... |
|
|
|
|
jeDrASS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 38 Skąd: wawa
|
Wysłany: 20-03-2008, 14:22
|
|
|
Jeśli to dla Ciebie nie problem, to będę naprawdę wdzięczny..
A jak wypaliłoby jakimś cudem to wielka wódka |
|
|
|
|
adasieniek
Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 388 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 27-03-2008, 14:32
|
|
|
Oki, właśnie wrócilem z Piły. Obejrzałem sobie tą pumkę i szczerze odradzam jej kupno
Co zauważyłem :
- brak gumy na przednim zderzaku
- źle spasowany przedni zderzak
- źle spasowana maska silnika
- rdza na tylnej klapie bagażnika
- w środku w miarę zadbana
Wyraźnie widać, że pumka zaliczyła niezłego dzwona z przodu, a blacharz nie postarał się |
_________________
|
|
|
|
|
dr.Killer
Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 115 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 31-03-2008, 08:31
|
|
|
Murka i Murek napisał/a: | Dr Killer, a nie boisz się z nami na przegląd pojechać? Do tej pory wszystkie Pumy w tym aspekcie poległy. Nie chodzi o to, że parę rzeczy do wymiany, ale lawinowo: hamulce (wszystko), wszystkie amorki, sprzęgło, ogólnie zawieszenie i części układu kierowniczego, rozrząd, pompy, filtry. Powoli zaczynam się specjalizować w Pumie:P I kto to mówi - filolożka Parę tysięcy na start możemy włożyć, to normalne, ale nie chcielibyśmy przekroczyć 5 tys w pierwszych dwóch tygodniach
Murka |
a czego mam się bać, ja wiem wszystko co jej dolega.. a że za dużo się dowiecie no to..
jak mówiłem z 90 % aut w sprzedaży jest po prostu po zbywana bo wszystko się sypie zwłaszcza te z zachodu...
a wy myśleliście że nowe auto kupicie z przebiegiem ponad 10tyś
co do kupna czegoś taniego i remontowanie wszystkiego, no to życzę powodzenia zwłaszcza jak się nie umie nic naprawić, to mechanicy was wykończą.... nie mówiąc o serwisie bo to już kpiny, firmowym autkiem jak byłem na przeglądzie to za wymianę żarówki postojowej za 50gr zaśpiewali 50zł chyba jakaś Xenonowa była.
|
_________________ FOTKI ZE ZLOTÓW MUSTANGA
DO PRZODU BOKIEM...
|
Ostatnio zmieniony przez dr.Killer 02-04-2008, 18:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Murka i Murek
pozytywnie zakręceni
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Electric Green
Dołączyła: 08 Lut 2008 Posty: 523 Skąd: Ruda Śląska / Kraków
|
Wysłany: 01-04-2008, 11:04
|
|
|
dr Killer urzekła mnie Twoja historia A co do ASO to powinni wziąć coś na przeczyszczenie, bo czasami mam wrażenie, że dręczą ich zaparcia cenowe. Zaporowo tam mają
Murka |
|
|
|
|
|