mam maly problemik. W warsztacie tez nie maja pojecia co to moze byc (poza milionem roznych mozliwosci). Otoz: po zapaleniu obroty wchodza na 4-5 tys i tak sie utrzymuja. Czyli nie da rady jechac, bo o ile na biegu hamuje silnikiem to wrzucenie luzu daje znowu kilka tysiecy obrotow. Zmienilem kable, swiece, przeplywomierz (narazie jezdze na odpietym to tylko gasnie na luzie wiec do warsztatu umiem sie dotoczyc). Aha, i mam gaz.
Bede wdzieczny za wszelkie sugestie co moze to powodowac.
Wprawdzie jeśli chodzi o zagazowane samochody, to wolę się nie wypowiadać, ale sprawdź zawór wolnych obrotów oraz zawór przepustnicy.
Pamiętaj, że po ponownym podłączeniu przepływomierza trzeba zresetować komputer (przy odpiętym przepływomierzu samochód jeździ na awaryjnej mapie i trzeba go na nowo "nauczyć" jazdy).
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
Mad Mac [Usunięty]
Wysłany: 23-01-2008, 19:38
zrobilem reset. Jesli mozna to tak nazwac bo problem w ogole nie zniknal, tj znowu byly 4-5 tys obrotow.
Reset nie pomoże na zepsuty zawór wolnych obrotów czy zawór przepustnicy. Jak napisałam, trzeba go zrobić na koniec naprawy i po podłaczeniu przepływomierza. Samochód teraz używa awaryjnej mapy zapłonu, trzeba go zresetować, jak już wszystko będzie w porządku, nie wcześniej.
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
zoharek [Usunięty]
Wysłany: 23-01-2008, 23:50
Obstawiam CPP (czujnik położenia przepustnicy), jeśli jest trafiony to może świrować...
To może być czujnik położenia przepustnicy, miałem tak kiedyś w golfie. Obroty wariowały i często wchodziły na 3-4 tyś. W tamtym przypadku zmierzyliśmy ze znajomym opór między poszczególnymi pinami czujnika i nie zgadzał się z podanym przez producenta. Wymieniliśmy i jak ręką odjął
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum