Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Opoya
26-12-2006, 00:49
Pumka gasnie na zimnym silniku
Autor Wiadomość
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 21-11-2007, 21:11   

silniczek krokowy dość łatwo wyczyścić i na pewno nic sie z niego nie wyleje bo jedyne co przez niego przepływa to powietrze. są w nim dwa otwory które trzeba dokładnie w środku wyczyścić np. benzyną, jakimś zmywaczem, przy użyciu pędzelka, pałeczek kosmetycznych, szmatki itp. w środku jest sporo czarnego osadu, własnie to trzeba usunąć. na pewno dasz radę. co do reszty pytań to ja nie czuję się na siłach. po
_________________
obecnie Megane II diesel(ble)
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-11-2007, 01:20   

To nie jest silniczek krokowy! Tylko zawór bocznikowy wolnych obrotów. To wbrew pozorom ważne, dzieki temu można się zorientować jak to działa. Aha - nie reguluje się go, jest sterowany elektronicznie przez moduł.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
petosik
[Usunięty]

Wysłany: 22-11-2007, 14:27   

MZet napisał/a:
No ale jeśli jest zepsuty to chyba nie będzie wskazywało na desce że silnik jest ciepły..
Prawda czy nie?
U mnie też tak się dzieje, ale u mnie to wogóle sprawa się nadaje do archiwum X :)


Niekoniecznie. W zasadzie sprawy z archiwum X to domena tego czujnika :) Kiedy podaje bzdurne dane do komputera ma to wpływ na wszystko. Znajomy w Mondeo miał takie cuda, że szkoda gadać. Dużo się wykosztował i wreszcie jakiś mechanik mu polecił wymianę czujnika i jak ręką odjął :)

bania napisał/a:
no dzieki petosik za info. ale powidz mi jeszcze czy ten czujnik widać jak się podniesie maskę czy trzeba od spodu sie do niego dobierać. a w razie jakbyś był troche mniej zajęty i miał troche czasu to daj zdjęcie. thanks anyway :wink:


Wiesz, ja z nim problemów nie mam ale przymierzam się do wymiany typowo profilaktycznie. Z wstępnych oględzin to dostęp jest od góry. Mój problem polega na braku czasu i już się biorę za to 2 tygodnie a czujnik wożę w samochodzie w schowku :) W ten weekend postaram się to wymienić i dam znać dokładnie co i jak. Pozdrawiam
 
 
MZet
[Usunięty]

Wysłany: 22-11-2007, 15:56   

Wyczyściłem dzisiaj ten zawór wolnych obrotów (benzyna ekstrakcyjna+ pędzelek + powietrze ze sprężarki = błysk :D ) i nic to nie dało :/
Jakoś się wcale nie zdziwiłem :)

Zauważyłem że jest tam plastikowa "śrubka" (pięciokąt). Jeśli zawór jest nierozbieralny (a jest bo jest zalany gumą z jednej strony), to do czego ona służy??
Dorobiłem sobie specjalnie kluczyk do niej ale na razie wstrzymałem się z kręceniem dopóki tutaj nie uzyskam odpowiedzi na to pytanie, bo po prostu nie chcę nic zepsuć.
Wie ktoś może po co to jest?
Ostatnio zmieniony przez Opoya 02-12-2007, 01:13, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 22-11-2007, 18:27   

petosik napisał/a:
Wiesz, ja z nim problemów nie mam ale przymierzam się do wymiany typowo profilaktycznie. Z wstępnych oględzin to dostęp jest od góry. Mój problem polega na braku czasu i już się biorę za to 2 tygodnie a czujnik wożę w samochodzie w schowku W ten weekend postaram się to wymienić i dam znać dokładnie co i jak. Pozdrawiam

no dzieki. a powiedz mi jeszcze ile to kosztuje i o co mam pytać tzn. może jakiś numer katalogowy czy coś takiego no chyba że do mojej 97 rok jest inny?! wielkie dzieki

Cytat:
Zauważyłem że jest tam plastikowa "śrubka" (pięciokąt). Jeśli zawór jest nierozbieralny (a jest bo jest zalany gumą z jednej strony), to do czego ona służy??

tego sie raczej nie odkręca. na pewno jest nierozbieralny
_________________
obecnie Megane II diesel(ble)
 
 
Pusia24 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 26 Lis 2007
Posty: 129
Skąd: Katowice
Wysłany: 28-11-2007, 17:22   

dzień dobry!mam problem pod całkiem ciekawym tytułem "przygasanie i nierówna praca śilnika na wolnych obrotach, duszenie itd.." czy ktoś jest mi coś w stanie poradzić!?? śilniczek krokowy wyczyściłam i nic??dalej to samo??błagam o pomoc! :567: :567: :567:
_________________
Pusia24
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo