Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 28 Kwi 2006 Posty: 519 Skąd: Łódź
Wysłany: 06-11-2006, 21:35
Snaco napisał/a:
A ja sie troche przerazilem.........bo tak jak piszecie to trzeba by w bagazniku wozic z 10 litrow oleju na dolewki. Ostatno dolewalem kiedy byl zlot w Lowiczu i przejechalem .......ze 2000 km...........
Ja olej dolewam (a w zasadzie wymieniam) co 12.000-14.000 jak jeżdże na przegląd. Przy wymianie mam wlane pod full a przed wymianą pośrodku min. i max. Także prawie nic oleju nie bierze... na szczęście.
Ja bym się tym nie przejmował-to zależy od oleju jaki macie(Ja mam 5W- 50 mobil 1 full syntetic-polecam go silnik cichutko pracuje! a sam olej bardzo trudno przegżać wartośc 50 a w mrozy jest rzadki wartość 5(mechanik mówił że to mam na południowe upały:-) i wschodnie mrozy czyli dobrze !mi też nawet w lecie nie dochodzi na środek a w zimie to też ledwo się wychyla-zależy jeszcze jak bardzo wskazówka opada na wyłączonym silniku bo mi poniżej(gdzieś z dobre 5mm)ostatniej kreski z lewej strony-a niektórzy mogą mieć wskazówkę w położeniu wyjsciowym na równi z kreską(ta ostatnia z lewej strony)i wskazówka wtedy ma mniejsza drogę do pokonania i jest na środku!
JEST WSZYSTKO WPORZĄTKU NIC NIE RUSZAJ!!!!! NIE JESTES SAM!!!![/center]
Teraz mi wyjaśnij co ma odporność oleju na niskie i wysokie temperatury do cieczy chłodzącej. Oznaczenia oleju pokazują, w jakich temperaturach olej zachowuje swoje właściwości a nie czy sie mniej lub bardziej nagrzewa.
_________________ Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum