Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 23:18
Dziwne problemy z silnikiem
Autor Wiadomość
BR 
Crank


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 40
Skąd: Mielec
Wysłany: 05-11-2006, 15:14   Dziwne problemy z silnikiem

Od kiedy pojawily sie przymrozki Pumka zaczeła mi wariowac : /

Cieżko ją odpalić! Po uruchomieniu silnika pracuje przez 2,3 sekundy i gasnie. Za którymś razem z kolei jak odpale z wcisnietym gazem i potrzymam ja chwile na 3tys tak zeby sie zagrzala to jestem w stanie pojechac. Niesty autko zaczyna sie dusić przy ruszaniu z niskich obrotów. Zeby tego było mało to jeszcze ogrzewanie zaczyna sie coś kaszanić, mianowicie jak jezdze 3-4tys obr. to wieje ciepłym powietrzem a jak dojezdzam do swiatel itp to momentalnie zaczyna sie ochładzać...

(niedawno miałem wymieniany silniczek krokowy, swiece i kable WN - czy to możliwe ze cos mi spitolili podczas wymiany lub założyli niedokladnie, np niedosniete kable NW ?)


Plz HELP.
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 05-11-2006, 15:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 05-11-2006, 15:39   

Akumulator?
 
 
BR 
Crank


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 40
Skąd: Mielec
Wysłany: 05-11-2006, 18:11   

Obyś się nie mylił :) bo mi tu starszy już wkręcił ze mi płyn mógł zamarznąć i glowica gdzies puściła w wyniku czego zalewa silnik :691:

Najgorsze jest to że akumulator ładnie kręci :/ nie wydaje się być zły.
 
 
dr.Killer 


Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 115
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 05-11-2006, 19:08   

Jeśli masz nowe świece to je odkręć i zobacz jak wyglądają jeśli wszystkie dobrze spalają to raczej nie powinno być obaw o uszczelkę czy głowice.


Co ty masz za płyn ze mógł ci zamarznąć jak jeszcze takich mocnych przymrozków nie był, wymień na coś normalnego.
_________________
FOTKI ZE ZLOTÓW MUSTANGA

DO PRZODU BOKIEM...
 
 
Lukas 


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004
Posty: 198
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-11-2006, 21:38   

Jeżeli chodzi o ogrzewanie to możesz sprawdzić czy działa ci termostat.
Co do odpalania to może w sondzie lambda popsuła się grzałka i jeżeli silnik jest zimny to trudno go uruchomić. niestety nie da się wymienić samej grzałki więc trzeba kupić nową sonde.
_________________
UZNANIE W WIELKOPOLSCE.
 
 
 
Bacha 
& Łasia


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 01 Mar 2005
Posty: 587
Skąd: Nisko
Wysłany: 06-11-2006, 18:44   

a mnie dziś spotkała straszna przygoda... w sumie to z mojej winy bo się (wku*w*) jakis idiota/ka zastawił mi brame.Po 2 godz. czekania na własciciela stwierdziłem, że wyciągne zaczep i line i po problemie :689: po 3 metrach wyszarpywania passata z pod bramy w kabinie poczułem straszny smród jak by sie coś jarało i kłeby dymu buchające z pod maski :( ale na szczescie płomieni nie było po dłuższej chwili odpaliłem pumke i przejechałem jakieś 400 metrów zaczeło coś piszczeć jak by pasek i dziwne odgłosy od strony rozrządu, a dym wydobywał się gdzieś z okolic korektora wydechowego... Jak myślicie coś poważnego mogłem uszkodzić ??? ... Łasia.
_________________
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=444
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Pum/39500
pytasz jaki mam silnik wystarczający by złoić Ci dup* :-P ...
 
 
 
Jacek 


Dołączył: 06 Mar 2005
Posty: 272
Skąd: Biłgoraj
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 06-11-2006, 21:35   

Łasia Ty to masz genialne pomysły, Pumexem pasata szarpać. :690: :690:
A tarcza sprzęgłowa Ci nie poszła.
Poza tym to zobacz uszczelkę pod głowicą. Mógł Ci się wylać olej na rozgrzany blok silnika a wtedy będzie śmierdzieć i dymić. Pasek mógł się ślizgać bo olej na niego chlapnął.
Jak nie było metalicznego dźwięku to myślę że nic poważnego się w silniku nie stało.
Jakby poszedł rozrząd to raczej byś daleko nie pojechał.
Najlepiej to jak podjedziesz do mechanika i on Ci obejrzy silnik
_________________
www.nieruchomosciwysocki.pl
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 07-11-2006, 08:25   

A myslem ze tylko ja mam takie genialne pomysly jak holowanie Toledo II z przyczepa zaladowana kamieniem :D
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
foo 
W pyteczke


Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 764
Skąd: Manila
Wysłany: 07-11-2006, 09:49   

jak dla mnie to sprzęgło... może nawet niekoniecznie poszło ale ciut mocniej się 'zużyło'
_________________
powered by peżot_kombi_diesel_automat (C) Gaydek
Heinz up, baby Heinz up!
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 07-11-2006, 09:55   

Sprzelo daje jedynie specyficzny zapach. Mogla pasc uszczelka pod glowica bo sie przegrzala. Generalnie naprawa nie bedzie powazna bo jak koledzy juz zauwarzyli nie bylo metalicznego dzwieku jaki wydaje rozlatujacy sie rozrzad.
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo