Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004 Posty: 264 Skąd: Sieradz
Wysłany: 23-12-2004, 18:29 Przepływomierz powietrza
mam pytanie mam załozony nowy przepływomierz powietrza i pumka przy 4 tys obrotów nie chce sie krecic ( muli sie ) czym to moze byc spowodowane??? komputer w pumce nic nie wykazuje, zadego bledu. Ciekawostka jest ze przy odlaczonym przeplywomierzu powietrza obroty na jałowym biegu troszke wariuja ale za to auto ma o wiele wiekszego kopa, kreci sie do bardzo wysokich obrotow (czuc moc ). Na autostradzie pumka 1.4 jechalem 200 km\h !!! Drugie pytano jest takie mozna jezdzic bez przeplywomierza powietrza ??? wiem ze troszke wiecej pali bo dostaje wiecej powietrza ale cos za cos jak chce sie miec mocniejsze autko to musi wiecej pic paliwka.
Ostatnio zmieniony przez Opoya 20-08-2006, 23:13, w całości zmieniany 1 raz
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 139 Skąd: Piaseczno
Wysłany: 07-11-2006, 09:23
Wykręcić i przedmuchać lub delikatnie przy użyciu pędzelka (ale bardzo delikatnie, bo łatwo uszkodzić, a kosztuje dużo) przeczyścić wewnątrz.
Przy czym jak masz przyzwoity filtr powietrza i dbasz o niego, to raczej z przepływomierzem nie będziesz miał takich problemów.
Dużo większe zanczenie na nierówną pracę silnika ma
1. jakość beznyny
2. jakość przewodów wysokiego napięcia
3. jakość świec
4. styki przy układzie sterowania zapłonem.
Auto ma przejechane dopiero 41tys i przebie jest orginalny. Paliwo tankuje tylko na jednej staci i jest dobrej jakosci. Ale posprawdzam wszytkei punkty bo gdzies cos caszami nie pracuje na 100% swoich mozliosci.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum