mam dokladnie taki sam problem ja kolezanka...
co sie sfajczylo?
Witam.
mam pytanka dwa jeśli chodzi o obroty silnika.. czy to normalny objaw jeśli np.dojeżdżając do świateł zwalniam wrzucam na luz obroty spadają do ok 1100-1200 ale dżwięk silnika jest taki jakbym dodawala gazu,dopiero jak auto się zatrzyma obroty spadają do 900
Ostatnio zmieniony przez Passenger 22-09-2006, 15:57, w całości zmieniany 1 raz
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 50 Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-09-2006, 11:52
To nie jest normalne. Ja mam tak w golfie mkIV. Ale nie mam pojęcia co jest nie tak. Wymieniłem i filtr paliwa i oleju - jest zdecydowana poprawa, ale czasem zdarza się takie wachlowanie... Moze coś się w kompie rozprogramowało...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 23 Lip 2006 Posty: 40 Skąd: Mielec
Wysłany: 22-09-2006, 13:16
Stary numer z silniczkiem krokowym, poczytaj na forum o tym... jest kilka porad jak można mu pomóc. Mam dokładnie to samo ale niestety przymierzam się juz do wydania okolo 300zł na nowy bo zadne czyszczenia nie pomogly. Stało się nawet gorzej bo obroty nie szaleją mi juz miedzy 900(0 km/h) - 1200(np dojezdzajac do skrzyzowania) tylko na postoju spadają mi poniżej 900 az wyczuwam niemiłe wibracje.
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 365 Skąd: Lublin
Wysłany: 22-09-2006, 14:07
BR napisał/a:
Stało się nawet gorzej bo obroty nie szaleją mi juz miedzy 900(0 km/h) - 1200(np dojezdzajac do skrzyzowania) tylko na postoju spadają mi poniżej 900 az wyczuwam niemiłe wibracje
za takie falowanie mogą byc (ale nie muszą) odpowiedzialne przewody WN!
sprawdz to, moze nie bedziesz musial kupowac nowego krokowca
poszukaj na forum o falowaniu obrotów lub przewodach WN!
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Dietih 22-09-2006, 14:08, w całości zmieniany 1 raz
ja wczoraj zostalem zmuszony do kupienia tego otoz bajerku : http://www.ford.sklep.pl/...n,172944,0.html
powodem byly wysokie wahania obrotow na luzie oraz zbytnie obciaznie klimatyzacji
a teraz jak reka odjal
matisl89 [Usunięty]
Wysłany: 21-01-2007, 21:52
za wolne obroty odpowiada w DUŻYM stopniu sonda lambda. u mnie juz w 3 fordach wymienialem krokowca i nic, dopiero się skapłem, że moze być lambda do wymiany i zbawienie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum