Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 177 Skąd: Nowy Dwór Gdański
Wysłany: 24-12-2013, 09:07
Dziwne, że ten czujnik kosztuje 170zł, skoro pokazuje tylko na zegar :O
Nie sprawdzałem nic, bo się nie znam, ale chyba jest wszystko ok, skoro obydwa biegi działają. Coś musi wysyłać zły sygnał na wiatrak i jednocześnie na zegar
Teraz nie wiem, czy mam wydawać tyle kasy na czujnik, który praktycznie może nic nie dać... A może walnięty jest ten tańszy(20zł) czujnik, co wysyła na komputer i przez to wiatrak dostaje złe info?
[ Dodano: 27-12-2013, 13:04 ]
Nikt nie ma pomysłu?
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 27-12-2013, 16:58
Czujnik temperatury zarówno jeden jak i drugi kosztuje w granicach 200PLN - oryginał. Nie polecam stosować innych.
Próbowałem na zamiennikach leczyć czujnik temperatury na zegary.
Pierwsze podejście do zamiennika (ok. 20PLN) sprawiło pokazywanie max temperatury.
Po wsadzeniu drugiego (ok. 40PLN) , na którym obecnie jeżdżę pokazuje lekko za dużo ale da się żyć. Oczywiście kupa nerwów i stresu z wymianą tych czujników.
W najbliższym czasie planuję kupić oryginał i zrobić tak jak być powinno.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 19-08-2017, 12:36
A po co Ci go odłączać?
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
jakqa
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączył: 15 Sie 2017 Posty: 8 Skąd: Toronto
Wysłany: 19-08-2017, 14:35
No właśnie w tym problem ze chciałbym go podłączyć a nie mogę wtyczki znaleźć , Delphi pokazuje z kompa odczyt że napięcie spada wniosek że łapie temperaturę ale na liczniku cisza
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 19-08-2017, 15:16
O ile dobrze pamiętam, czujnik temperatury jest pod cewka zapłonową. Cewkę szybko się odkręca. Tam spróbuj odłączyć. Więcej nie pomogę bo nie mam pumy już kilka lat.
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
jakqa
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączył: 15 Sie 2017 Posty: 8 Skąd: Toronto
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum