Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
Wysłany: 18-07-2017, 18:54
^^ masz na myśli jedną z tych śrub ??
Jak tak, to WYDAJE mi się, że to jakaś samoróbka, ale ...dobra do odpalania silnika, jak by miała ~16mm2
Hurpo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 114 Skąd: Mielec
Wysłany: 18-07-2017, 21:06
Venom_4x4 napisał/a:
Hurpo, a u ciebie szarpania dalej nikt nie ogarnął? No to nie powiem, kwiatek jakiś ładny tam siedzi.
Nie pamiętam czy ktoś to pisał, ale sprawdziłeś masę silnika? Jeżeli masa jest słaba, opór jest duży i niestabilny to każdy czujnik, który masowany jest przez korpus a nie bezpośrednio we wtyczce będzie takie cuda pokazywał że ciężko ogarnąć. nie raz przyczyną "nadprzyrodzonych" zdarzeń był właśnie brak Właściwej masy.
Przeczyść, sprawdź i miej pewność, że sygnał z czujników jest właściwy.
Niestety, w mojej okolicy nie ma Fachowca i dalej męczę się z tym szarpaniem.
Masa nie powinna mieć na to wpływu ponieważ żaden czujnik nie ma masy z korpusu (może z wyjątkiem czujnika ciśnienia oleju).
Podejrzewam coś z VCT bo gdy wyjmę wtyczkę od tego zaworu to szarpania nie ma. Jednak silnik wyraźnie traci na mocy no i moment jest nie tam gdzie trzeba.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum