Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
Wysłany: 06-05-2017, 17:12
Hurpo, moim zdaniem jak masz ForScana spróbuj go najpierw max wykorzystać. Na pewno nie jest to IDEALNE narzędzie, ale pozwala na monitoring pozwalający wyciągnąć jakieś tam wnioski.
VCT funkcjonuje głównie z map, ale korygowane jest; min. ilością i temperaturą powietrza, temperaturą chłodziwa i położeniem wału. Spróbuj sobie ustawić PID'y w takiej kolejności i zczytać coś takiego;
RPM, DSDRPM, ECT, IAT, MAF, IAC, SPARKADV, CMPLev, TP_V, O2S11_V, O2S12_V, i ...jeden jaki tam uważasz
tzn. u mnie ForScan na wykresie "oscyloskopu" wyświetla max 12 PID'ów. Nie mam zielonego pojęcia czy da się to zmienić, czy nie, ale tyle to już wg mnie b.dużo.
Jak zrobisz sobie kilka pomiarów (sugeruje tak po min. ~5min), w różnych warunkach tzn. silnik zimny, rozgrzany, jazda normalna, z max obciążeniem el., ect, i potem to porównasz na pewno znajdziesz przyczynę swojej (Pumkowej!) dolegliwości . A ewentualnie ktoś obcy będzie miał szansę na danie Ci jakiejś rady czy sugestii.
I wyczyść wężyki i zawór PCV, bo na tym twoim filmiku z animacją VCT, chłopu od P150 summa summarum wymienili ..pompę oleju
Hurpo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 114 Skąd: Mielec
Wysłany: 08-05-2017, 20:58
Dzięki leman. W tym tygodniu wymieniam sprzęgło, więc przeFORScanuje Pumę po tej operacji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum