pumalovers
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Thistle
Dołączył: 21 Lis 2016 Posty: 3 Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-11-2016, 00:22 Falujące obroty
Cześć !
ostatnio borykam się z problemem falujących wolnych obrotów. Mianowicie po zapaleniu silnika obroty falują od 1000 do 1500, po naciśnięciu sprzęgła wszystko wraca do normy i znów jest 900 - jak puszczę zaczyna się falowanie.
Przepustnica, przełpływomierz i zawór bocznikowy bardzo dobrze wyczyszczone. Świece wymienione, kable są ok.
Sprawdzałem również rurkę od odpowietrzenia skrzyni korbowej i jest jak najbardziej szczelna. Wszystkie rurki podciśnienia również. Był problem z taką zaślebką na przepustnicy (sparciała), ale również naprawiłem.
Czy macie jakieś pomysły? Myślicie że do wymiany zawór bocznikowy? Jeżeli tak to dlaczego po naciśnięciu sprzęgła obroty spadają do 900 i silnik pracuje niezmiernie równo?
pumalovers
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Thistle
Dołączył: 21 Lis 2016 Posty: 3 Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-11-2016, 10:52
Dziękuję bardzo za odpowiedź i przepraszam za brak powitania ogólnego.
Oczywiście czujniki sprawdziłem i są na miejscu. Aczkolwiek nie wiem czy działają po prawnie. Po wciśnieciu sprzęgła wszystko działa idealnie tak jak powinno czyli obroty 900 i silnik pracuje nadzwyczjanie równo.
Myślę, że jakby zawór bocznikowy był padnięty to pomimo wciśnięcia sprzęgła samochód nadal pracowałby nierówno prawda?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum