Witam
1. Jaki promień skrętu ma Puma? Bo jeżeli jest na płycie Fiesty to chyba powinna mieć taki sam. Tymczasem moja ma bardzo duży. Gdy wracałem z zakupu nieomal nie trafiłem w bramę:) Jak jest w Waszych autkach?
2. Moja Puma ma zbyt wysoko podniesiony tył. Czy jest tam jakaś regulacja? Czy to wina nieodpowiednich sprężyn? Poprzedni właściciel twierdził, że niedawno wymieniał tylne zawieszenie. Czyżby zamontował niewłaściwe sprężyny?
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
Ford oferował kiedyś coś, co nazywało się ogranicznik skrętu. Zalecał montaż tego czegoś przy szerszych niż standardowe felgach. Widziałem to w katalogu z akcesoriami. Jak znajdę numer części to oczywiście podam. Może ktoś kiedyś zamontował to coś przy okazji zmiany kół?
Hurpo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 114 Skąd: Mielec
Wysłany: 07-11-2016, 18:20
Mam felgi RONAL KBA45819 6,5". Na nich opony 195/45R16. Więc dość szeroko. Być może jest założony ten ogranicznik. Sprawdzę w najbliższym czasie.
Dzięki.
Co do sprężyn to może są źle założone? Czy wogóle można założyć sprężyny źle?
[ Dodano: 10-09-2017, 10:39 ]
Gaydek napisał/a:
Ford oferował kiedyś coś, co nazywało się ogranicznik skrętu. Zalecał montaż tego czegoś przy szerszych niż standardowe felgach. Widziałem to w katalogu z akcesoriami. Jak znajdę numer części to oczywiście podam. Może ktoś kiedyś zamontował to coś przy okazji zmiany kół?
Zdemontowałem toto. Promień skrętu powrócił do normy. Nic nie ociera.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum