Obudowa filtra kabinowego |
Autor |
Wiadomość |
temek15
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Gru 2014 Posty: 133 Skąd: Dobczyce
|
Wysłany: 29-01-2016, 22:35 Obudowa filtra kabinowego
|
|
|
Czy znacie jakiś sposób jak wsadzić sprawnie tą obudowę? Obudowa ta wchodzi tylko jak rozkręcę górną pokrywę, lecz potem nie mogę przykręcić śrub mocujących tą górną klapkę przez małą ilość miejsca... Głównym problemem są przewody metalowe (chyba od klimy). Tak więc macie jakiś pomysł? Zaznaczam, że próbowałem różnymi śrubokrętami to przykręcić (łamanymi, na sprężynie, który wygina się jak chce), ale efekt mizerny. Jeśli zapytacie "Po co to wyciągnąłem" to odpowiadam, że dostawała mi się woda przez łączenie tej obudowy z karoserią i musiałem poratować się sylikonem.
Zapytam od razu o punkt numer 2 na zdjęciu.
Taka śruba, gwint (nie znam fachowej nazwy) trzyma mi to płótno, które znajduję się w nadkolach, a potrzebuję je wyciągnąć całe, by zrobić konserwację podwozia. Mam to wyszarpać na siłę? Czy to się jakoś wykręca?
http://bitly.pl/k8yO8 |
_________________ Dziękuję za uwagę! |
|
|
|
|
Venom_4x4
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 05 Sty 2016 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-01-2016, 23:09
|
|
|
nie rozumiem pyt. nr 2 - na zdjęciu nie ma nadkola. nadkole trzymają chyba 3 śruby torx. odkręcasz i zdejmujesz.
co do pyt nr 1. - zdejmowałeś ściankę grodziową? jeżeli nie, to zdejmij. |
_________________ Nie bierz życia na serio - i tak nie wyjdziesz z niego żywy. |
|
|
|
|
temek15
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Gru 2014 Posty: 133 Skąd: Dobczyce
|
Wysłany: 30-01-2016, 00:23
|
|
|
Tak zdjąłem ściankę. Taka sama śruba jest przymocowana u mnie do płótna w nadkolach. |
_________________ Dziękuję za uwagę! |
|
|
|
|
Darkdog89
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 328 Skąd: Barcin
|
Wysłany: 03-02-2016, 11:08
|
|
|
Co do pytania nr 2 nie widzę wyraźnie ale jak zmieniałem i zakładałem nadkola to śruby normalnie wykręcałem i miałem jeszcze takie zaciskowe okrągłe blaszki które się wyciągało zrobi Ci fotki. |
|
|
|
|
temek15
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Gru 2014 Posty: 133 Skąd: Dobczyce
|
Wysłany: 03-02-2016, 19:01
|
|
|
Jak możesz to zrób. I tak, o te blaszki zaciskowe mi chodzi. Nie chce ich ruszać, bo nie chce czegoś urwać I pytanie jak je wyciągnąć? |
_________________ Dziękuję za uwagę! |
|
|
|
|
Darkdog89
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 328 Skąd: Barcin
|
Wysłany: 04-02-2016, 11:42
|
|
|
Te blaszki odginałem śrubokrętem środek i wyciągałem a później zaciskałem kombinerkami blaszkę tak jak była i zakładałem je z powrotem bez problemu. Dziś postaram się ogarnąć Ci fotki. |
|
|
|
|
temek15
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Gru 2014 Posty: 133 Skąd: Dobczyce
|
Wysłany: 04-02-2016, 19:48
|
|
|
Dzięki wielkie! |
_________________ Dziękuję za uwagę! |
|
|
|
|
sharky
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|