Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
29-07-2015, 20:35
Problem z obrotami, silnik cały czas sam gazuje
Autor Wiadomość
mati0101 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 70
Skąd: Bieruń
Wysłany: 29-07-2015, 10:58   Problem z obrotami, silnik cały czas sam gazuje

Witajcie Rodacy ! Siostry i Bracia mam duży problem przyjechałem z zagranicy wczoraj , chce odpalić pume a tu pyk po starcie 1500 obrotów i nie puszcza silnik cały czas sam gazuje , linka jest w porządku gdy przejade trchę dalej oborty sie równują na 1000 ratujcie co to może być ? ;)
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 29-07-2015, 20:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 29-07-2015, 12:30   

Przyczyn pewnie może być kilka ale na pewno do sprawdzenia zawór bocznikowy wolnych obrotów. Odkręcić, wyczyścić (np. spirytusem), zresetować komputer (odłączyć akumulator) i zobaczyć czy jest jakaś poprawa.
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
mati0101 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 70
Skąd: Bieruń
Wysłany: 29-07-2015, 21:01   

Dobra wyczyscilem przepustnice przeplywomierz oraz filtr powietrza teraz jak odpadam pume to mam odpalam odrazu 1000 i spadają na 800 czyli jest ok?
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 30-07-2015, 12:52   

Obroty na biegu jałowym powinny być poniżej 1000 w okolicach 900, jeżeli auto Ci nie gaśnie, obroty mocno nie falują i utrzymują się to myślę, że jest ok.
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
mati0101 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 70
Skąd: Bieruń
Wysłany: 30-07-2015, 15:43   

Teraz obroty się trzymają ale jak wysprzeglam to traci obroty i gaśnie druga sprawa ile powinno byc węży które idą z przepustnicy? No jeden mam zaslepiony

[ Dodano: 30-07-2015, 19:58 ]
dobra już wiem ,dziś pojechałem sprawdzić do mechanika pod komputer i co się okazało ? cały rozrząd do wymiany :573: , można zamknąć temat dziękuje za porady @sharky ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo