bohun
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Colorado Red
Dołączył: 11 Lut 2013 Posty: 17 Skąd: Kraków
Wysłany: 19-03-2015, 12:40 Wycena Pumy 1,6 z 2001r.
Proszę o pomoc w wycenie Pumy z roku 2001 wyposażonej w silnik 1.6. Samochód oczywiście jest sprawny; nie przeznaczam go na sprzedaż, a potrzebuję jedynie wpisać w papiery jego wartość rynkową. Niestety takie egzemplarze są dość rzadko spotykane, stąd prośba.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 247 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 19-03-2015, 20:43
Moim zdaniem ok 5500zł. Gaz nie dla wszystkich jest plusem. Dla mnie osobiście to duży minus, choć moje kilku letnie auto (nie Puma)też mam na gazie(oszczędność), ale jego przebieg dzienny to ok 150 - 200km. Gaz tylko do dużych przebiegów. Cena zależy też od przebiegu realnego) ,historii serwisowej i bezkolizyjności auta. Jeżeli masz dokumenty potwierdzające w/w cechy , wartość auta wzrasta.
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
Wysłany: 20-03-2015, 23:18
1000 zł bym a to nie dał. Gaz w tym silniku = tragedia brak dokładki przód, która robi nie banalne wrażenie brak oryginalnych felg. Sam fakt ze to puma = układ przeniesienia napędu niedostosowany do mocy. Przeguby napędowe wymiana średnio raz na 3 miesiące zewnętrzne i wewnętrzne raz na pól roku. Miałem juz w swoim zyciu pare samochodów 3 japońce i Pume. naprawdę prosze mi wierzyć. Tak niewiernego auta nie miałem. Obecnie jestem posiadaczem toyoty corolli T-sport 1.8 moj tata ma mazde 6 i naprawde złego słowa na temat tych aut powiedziec nie mogę.Fakt faktem dane mi było jeździc zmęczonym egzemplarzem włożyłem w niego bardzo duzo serca o pieniądzach nie wspomnę zeby jeździł lepiej niż wygląda. Nie udało się
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 247 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 21-03-2015, 08:18
Ale mnie kolega pawcioss rozbawił Japończyk to porażka. Wiem bo sam mam , i prawie nowe , zaś każda Puma ma kilkanaście lat . W firmie są tylko nowe i tylko japończyki .Siadają skrzynie-manual, przekładnie kierownicy i osprzęt silnika . Ceny koszmar i większość tylko serwis, zaś blacha jak z papieru. Japończyk moim zdaniem to tylko dla emeryta co wychodzi raz w tygodniu z domu, zaś przebieg roczny to 5000. Zaś Mazda 6 to rdzewieje już w katalogu- przerabiałem temat. Tak więc kolego pawcioss wszystko zależy od egzemplarza, ale Pumka to wiekowe autko które jest bardzo tanie w utrzymaniu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum