Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pilot do centralnego zamka
Autor Wiadomość
Kania 


Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączyła: 04 Lip 2014
Posty: 199
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 26-01-2015, 11:31   

[Regflash mogę prosić o PW jak zakładałeś wszystko? Chyba czeka mnie wymiana zamków to przy okazji walnę sobie od razu pilota bo latanie z kluczem do drzwi nie jest wygodne. Alarmu nie potrzebuję bo w ciągu ćwierćwiecza na dzielnicy ukradli raz samochód i było to 20-letnie Cinquecento :D

Odpowiedź Opoyi taka pro <3
_________________
Śląska grupo łączmy się!
 
 
wiertło 


Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 162
Skąd: Janikowo
Wysłany: 26-01-2015, 11:59   

Jeżeli nie ma reakcji na żaden zamek to może być moduł komfortu (centralnego zamka)
 
 
 
regflash 
REG IB69


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 22
Skąd: Regen
Wysłany: 26-01-2015, 12:03   

WieSiu, Przed zalozeniem, podlaczylem prowizorycznie i wszystko dzialalo poprawnie, lacznie z bagaznikiem (sprawdzalem). Po odpieciu centalki tez nic sie nie zmienia. Wiec z zasilaniem tez nic wspolnego to mie ma. Dlaczego upieracie sie tak przy tym podwojnym ryglowaniu? Moja puma ma fabryczny centralny zamek, tyle tylko ze bez pilota, a czy ma podwojne czy potrojne ryglowanie nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia. Innymi slowy: nie dziala fabryczna centralny zamek. ma toto centralke, czy funkcjonuje na dwoch masterach w drzwiach? Jest do tego gdzies jakis schemat? Przywrocilem na razie stan pierwotny, fabryczny central znow dziala, winny byl bezpiecznik nr. 8.
_________________

 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-01-2015, 12:44   

A właśnie ze ma znaczenie! Tak to jest jak się podłącza strownik centalnego prowizorycznie,duża szansa że spali bezpiecznik. A do czasu aż nie udzielisz informacji czy masz podwójny a może nawet poczworny rygiel to nikt ci tu nie pomoże ze schematami,bo w zależności od tego czy jest czy nie ma są różne schematy, jaki ty do nas tacy my do ciebie. Więc skoro tobie się nie chce to nam się też nie chce. Będziesz musiał uprawiać swoje druciarstwo sam licząc że nie sfajnczysz auta (oby tylko swoje).

A za takie przeróbki w Niemczech nie mając odpowiedniej wiedzy i wykształcenia to powinni Ci mandacik wlepic :p oddaj auto do elektryka niech to porządnie zrobi
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
regflash 
REG IB69


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 22
Skąd: Regen
Wysłany: 27-01-2015, 19:15   

Co Ty wiesz o mandacikach... ( i o moim wykrztalceniu) :grin:
Dobra, jak stwierdzic ile mam tych rygli?
Najpawdopodobniej mam tylko jeden bo w prawym slupku nie ma modulu.
_________________

 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-01-2015, 12:01   

Wiem tyle że nie jesteś elektronikiem/elektrykiem bo byś tu pytań nie zadawał :D

A podwójny rygiel sprawdzisz przekrecajac kluczyk w pozycję otwarta,potem w pozycję zamknięta i przytrzymujesz w tej pozycji 2 sekundy (chyba tak to działało,jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi albo proponuję zajrzeć do instrukcji pumy).

Jak nie masz centralki i podwonego rygla to dwa silowniki są master połączone ze sobą 4 kablami, aby sterować centralnyn należy podać plus na dwa z tych 4 kabli (jeden otwiera,drugi zamyka)
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
regflash 
REG IB69


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 22
Skąd: Regen
Wysłany: 28-01-2015, 20:59   

WieSiu napisał/a:
Wiem tyle że nie jesteś elektronikiem/elektrykiem bo byś tu pytań nie zadawał :D


I dokladnie tu sie chlopie mylisz :mrgreen:

zamek otworz - bialo-fioletowy (ewtl. szaro-czerwony, w zaleznosci od rocznika)
zamek zamknij - zolto-czarny (bialo-czerwony)


kierunkowskaz lewy - niebiesko-czerwony
kierunkowskaz prawy - niebieski
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo