Strumienica zamiast tłumika środkowego? |
Autor |
Wiadomość |
D@niel
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014 Posty: 38 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 06-01-2015, 20:02 Strumienica zamiast tłumika środkowego?
|
|
|
Witam.
Czy ktoś ma zamiast tłumika środkowego strumienice ?
Mój tłumik środkowy cały pognił, a jak dowiedziałem się ze nowy taki to koszt ponad 300 zł to pomyślałem o strumienicy zamiast tłumika, która kosztuje o wiele mniej.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2015, 20:20
|
|
|
Środkowy i to dobrej firmy kosztuje 210-250 zl. Z tego co pamietam, to lepiej srodkowego tlumika nie zamieniac na jakies strumienice czy choćby zwykłe rury bo traci się na mocy |
|
|
|
|
Yojimbo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 131 Skąd: Oppeln
|
Wysłany: 08-01-2015, 21:37
|
|
|
Lepiej dać jakikolwiek przelotowy, choćby nawet z poldka (nówka chyba 20 zł kosztuje ). |
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2015, 21:43
|
|
|
Ciekawe co by hamownia powiedziała przed (na seryjnym tłumiku) a po (tłumik np z poldka) Jeśli moc by nie spadła to pomysł nie głupi |
|
|
|
|
Yojimbo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 131 Skąd: Oppeln
|
Wysłany: 09-01-2015, 21:22
|
|
|
W sumie nie pomyślałem, ale pewnie średnica w poldżersie mniejsza A jeśli jest taka sama to możliwe że byłoby coś na plus |
|
|
|
|
D@niel
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014 Posty: 38 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 13-01-2015, 11:24
|
|
|
Czyli założenie przelotki zamiast środkowego to dobry pomysł ? |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-01-2015, 00:25
|
|
|
ja miałem wspawaną rurę |
|
|
|
|
EddY
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 235 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-01-2015, 11:13
|
|
|
D@niel, Ja prawdo podobnie w ty roku będę robił cały wolny przelot... i sądzę że jak pójdziesz do dobrego mechanika powie Tobie co i jak bo dużo zabawy jest by nie stracić mocy a zyskać do 10 koników |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-01-2015, 14:32
|
|
|
zapomnij. Jeśli zbyt bardzo odetkasz układ wydechowy, stracisz na mocy. Takie zabiegi robi sie kompleksowo i zawsze obowiązkowo kończy strojeniem. Wtedy wzrost mocy może być w granicach 10 km. czywiście w połączeniu z dobrym dolotem. Przelotowe układy wydechowe średnio sprawdzają się w silnikach wolnossących, lepiej za to reagują uturbione, w których chodzi o to, żeby maksymalnie zminimalizować wszelakie przeszkody dla wypuszczanych spalin. |
|
|
|
|
D@niel
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014 Posty: 38 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 19-02-2015, 16:14
|
|
|
Jednak Założyłem cały wydech nowy
Tłumik środkowy, końcowy, łącznik elastyczny i kryza.
Teraz autko jest ciche i jak by troszkę ma więcej mocy.
Stary wydech był już do wymiany. |
|
|
|
|
Rogero
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 28 Sty 2015 Posty: 14 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 17-03-2015, 19:29
|
|
|
Witam mam pare pytan a strumienica zamiast katalizatora? pare osob mi powiedzialo a nawet oni mnie namowili zebym takie cos zrobil ,kupic tlumik dedykowany sportowy i strumienice dzwiekowa, link do niej http://www.tuning1.com/info,154
i ze doda pare % koni |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|