Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączyła: 04 Lip 2014 Posty: 199 Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 30-12-2014, 23:40 Puma ze śląska i okolic- poszukiwania.
Jak to temek15 napisał warto was się podpytać w sprawie zakupu Pumy.
Puma to sprawa jasna na 100%, żaden inny model a brałam pod uwagę wiele i wiele mi do głowy kładziono.
Szukam czegoś do 6000zł. Mam też 1500zł na rejestrację/wydatki/remont i takie tam. Ot rezerwa, która zapewne się przyda.
Szukam czegoś 1998-2001 bo w tych pieniążkach te roczniki by chodziły.
Silnik 1.6 lub 1.7- nawet wolę 1.6 bo czytałam, że łatwiej zagazować a planuję instalację sekwencyjną na przełomie sierpnia/września w polecanym ogólnie miejscu (drożej ale lepiej).
Jeżeli chodzi o kolor... No cóż, wzrokowcem jestem strasznym i nie pasuje mi zupełnie: jewel green, thistle, pacific i pacific green i magnum. Ot zieleń mi się nie podoba na tym modelu.
Jeżeli chodzi o wnętrze to niekoniecznie skóra i tak zapewne oddam fotele do tapicera zaprzyjaźnionego żeby "coś wyczarował" pod kolor nadwozia.
Moja "upatrzona" to ta:
http://otomoto.pl/ford-pu...-C35205384.html
Jako, że ogłoszenie od dzisiaj nieaktywne (!) a opis wcięło to pozwólcie, że zacytuję je:
"WITAM.
Przedmiotem sprzedaży jest nietuzinowe, sportowe auto marki FORD PUMA.
Auto wyprodukowane w 2001 roku, wyposażone w dynamiczny bezawaryjny benzynowy silnik ZETEC 1,6 16V 105 PS.
Stan auta określam jako idealny, samochód jest bezwypadkowy w oryginalnym fabrycznym lakierze.
Silnik suchy !!!! Pali na dotyk, pracuje równo bez najmniejszej skazy.
Zawieszenie niezużyte pracuje bez najmniejszych zastrzeżeń.
PRZEBIEG ….. 125 000 KM UDOKUMENTOWANY KSIĄŻKĄ SERWISOWĄ ORAZ WYDRUKAMI Z BADAŃ TUV.
BOGATO WYPOSAŻONY:
4X AIRBAG
ABS
KLIMA (SPRAWNA
SKóRZANA TAPICERKA
ELEKTRYCZNE SZYBY
ELEKTRYCZNE LUSTERKA
WSPOMAGANIE KIEROWNICY
CENTRALNY ZAMEK
SKÓRZANA KIEROWNICA
RADIO CD MP3
DZIELONA TYLNA KANAPA
REGULOWANA KIEROWNICA
ALUFELGI ITD.
Zainteresowanych zapraszam do obejrzenia i na jazdę próbną.
Samochód w idealnym stanie, wszystko w aucie jest sprawne i działa bez zastrzeżeń .
CENA + OPŁATY CELNO SKARBOWE.
ZAPRASZAM
Rok produkcji: 2001, 125000 km, Moc: 105 KM, Pojemność skokowa: 1600"
Nie mniej ta amparo blue Puma skradła me serce i jutro dzwonię pytać.
Chętnie wysłucham waszych uwag. Mówcie szczerze bo nie chce kupić "składaka". Ja osobiście ni w ząb nie ogarniam tej tematyki ale na oglądanie biorę dwóch kolegów co więcej wiedzą (jeden kupuje złomki i odnawia hobbystycznie). Więc mam pomoc przy zakupie.
Oczywiście jeśli jakiś forumowicz ma coś do sprzedania to jak najbardziej.
Planuje trochę spędzić nad tym tematem bo lubię wiedzieć z czego korzystam i umieć o to dbać. Temat nie jest palący- zakup traktuje na spokojnie bez narwanej głowy.
Ps. to mój pierwszy samochód ale prawko mam 3 lata- jakoś nie było funduszy na swój.
Zahariash [Usunięty]
Wysłany: 31-12-2014, 00:39
Kania napisał/a:
Oczywiście jeśli jakiś forumowicz ma coś do sprzedania to jak najbardziej.
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
Wysłany: 31-12-2014, 03:34
Jeśli szukasz pumy, która przez bardzo długo była moim przysłowiowym oczkiem w głowie, to sprzedaję swoją.
Bardzo dużo serca, pracy, czasu, o pieniądzach to juz nawet nie wspominam.
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączyła: 04 Lip 2014 Posty: 199 Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 31-12-2014, 10:11
Zahariash no taką zieleń to ja rozumiem
Problem taki, że zapewne nie mieszczę się w moim budżecie bo widzę zmian sporo i swoje kosztowały.
Czytałam o Twojej Pumie, wiem że włożyłeś w nią dużo serca i czasu. Wiem, że szukasz pasjonaty a nie dzieciaka z kasą od ojca. Nie mniej z oficjalnych danych wołasz o 13.500zł co niestety nie jest w moim zasięgu (a szkoda). Ale jeśli da się coś podziałać i powalczyć to ślę PW.
pawcioss Tak szukam czegoś gdzie człowiek dbał. Bo ja osobiście nie wyobrażam sobie podejścia "naprawię później" a Pumy często trafiają do młodych z takim podejściem. Ogólnie jestem osobą, która jak coś ma to zdobywa wiedzę by to ogarnąć i nie szkodzić (swój komputer sama składałam i do dzisiaj w temacie siedzę i nie znajdziesz jakiejkolwiek wady sprzętu/oprogramowania). Czytam forum, ogarniam powoli temat. Poszło PW.
Rozumiem, że z tych podanych póki co nie ma info co to za "sztuki".
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 1096 Skąd: Knurów
Wysłany: 31-12-2014, 10:13
ta amparo blue fajnie wygląda chociaż oparć foteli nie pokazał czy są przetarte bo jak będą to pierwszy znak żeby w przebieg nie wierzyć, no i nie wiem co sie zmieniło w przepisach ale opłaty celne plus rejestracja w moim wypadku (3 lata temu) to ok 1400zł
pozdrawiam i powodzenia
_________________ była 1.4, 1.7 a teraz Puma 1.7 Futura
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączyła: 04 Lip 2014 Posty: 199 Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 31-12-2014, 10:24
Wiesz, biorę poprawkę że Niemiec raczej nie jeździ tylko w niedzielę do kościoła i przebieg pewnie kręcony. Nie czarujmy się, teraz każdy kupuje samochody z kręconym licznikiem koło 100.000 zamiast świadomie wiedzieć, że ma 200.000- co bym wolała. Takie prawa rynku- Janusz nie może mieć takiego przebiegu na blacie- toż tyle wydał!
Co do obić- nawet jak będą ściorane to wysyłam je do remontu kapitalnego bo nie znoszę zniszczonych siedzeń a takie obicie to nie fortuna. Wiadomo przy samochodzie z tych lat nie ma prawa być to nowy fotel.
Zaraz zadzwonię i się dowiem. Koleś miał dwie oferty. 5500+ opłaty i 7500 z opłatami. Opłaty na dzień dzisiejszy to 1200zł więc nie wiem skąd mu się wzięły 2 klocki za nie. Chyba, że ma ubezpieczenie na rok pełne i opony zimowe dorzuci jakieś
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 1096 Skąd: Knurów
Wysłany: 31-12-2014, 10:34
tyle co można ze zdjęć zobaczyć to mi sie i tak ta właśnie najbardziej podoba a z tych 3 podanych to niestety też ta najdroższa chociaż nie ma przedniej gumy pod zderzakiem i antenki? no i co pewnie już wyczytałaś na forum zawsze sprawdzaj nadkola bo nawet jak są małe ślady korozji w tym miejscu to sie rozrasta w oczach a zrobienie tego to znowu 1000zł musisz liczyć
_________________ była 1.4, 1.7 a teraz Puma 1.7 Futura
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 91 Skąd: Starachowice
Wysłany: 31-12-2014, 13:47
Niedawno byłem w takiej sytuacji
Niebieska, sądząc po zdjęciach jest piękna i ma wszystko na swoim miejscu, oprócz zaślepki z lewej strony deski (może ktoś tam bezpieczników szukał i źle założył) no i opis jest zrobiony przez gościa, który nie ma o pumie pojęcia, więc nawet go o nic nie pytaj, sama musisz wszystko ocenić. Gdyby nie był to 1.6 na pewno pojechałbym go zobaczyć.
Jedź, zobacz, bo sam jestem ciekaw jak na żywo wygląda (no i targuj się, bo na Pumki nie ma wielu chętnych )
Srebrna z m. Gózd też dobrze wygląda, tam jechać nie zdążyłem, bo już kupiłem, ale cena jest za wysoka i wyposażenie marne, resztą bym sobie głowy nie zawracał.
Biorąc pod uwagę, że Ci się nie śpieszy szukaj młodszego, dobrze wyposażonego autka (zadbany to pojęcie względne) Co do przebiegu: co za różnica jaki przebieg? Jak Ci się będzie dobrze jeździć, to usuniesz usterki i będziesz śmigać, Pumka już nie jest droga w utrzymaniu Najważniejsze żeby trzech śladów nie robiła.
A tak na marginesie, szukaj Pumki w skórze (praktycznie nie ma różnic w cenie samochodu) wygląda dużo lepiej i lepiej się siedzi - jest inny profil siedzeń - tapicer Ci tego nie zrobi, poza tym co oryginał to oryginał. Jeśli lubisz detale zwróć uwagę na future - niebieskie wstawki w fotelach i niebieska nitka w kierownicy, meszku lewarka biegów i ręcznego, do tego niebieskie logo Puma, mała rzecz a cieszy i druga rzecz, choćby dbać o Pumę jak najlepiej i tak zardzewieje
Pisz na bieżąco, być może będę mógł Ci pomóc, w październiku i listopadzie obejrzałem 6 Pumek i kupiłem najtańszą, chociaż budżet miałem nieograniczony i co najlepsze jestem zadowolony
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 247 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 31-12-2014, 14:50
Kupując zobacz jak wygląda auto pod spodem-podłoga.Warto wjechać na kanał,bo jeżeli podłoga w kiepskim stanie to szkoda zawracać sobie głowy. Jak masz czas poszukaj auta z pełną dokumentacją serwisową książki serwisowe itp.Na pewno się da -sam kupiłem z wszystkimi książkami i stosem faktur. Niestety nie mam przejechane 120 tys -jak to u każdego Mirka( pies mu książkę zjadł) tylko ok 230.Siedzenia są bez najmniejszych przetarć,kierownica praktycznie bez śladów zużycia.Niestety autka mają już swoje lata i raczej nie rocznik a stan.Niebieska na zdjęciach wygląda ładnie,lecz to tylko zdjęcia.Powodzenia w poszukiwaniu
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączyła: 04 Lip 2014 Posty: 199 Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 31-12-2014, 14:54
Dzwoniłam ale Pan nie odbiera, co się dziwić dziś sylwester. Zadzwonię 3 lub 4 bo mam L4 do 6 aż (oczywiście na sylwestra choruję).
Jak dla mnie jest duży rozstrzał cenowy. Są Pumy za 2k i za 10k z czego wcale ta droższa nie jest lepsza często. Musze liczyć tak z 1k chyba na same dojazdy bo to trzeba oglądać, oglądać, oglądać...
Co do rdzy to jeśli samochód nie wyżyłuje mnie do ostatniej złotówki to planuję ściągnąć lakier i walnąć na pomarańcz Coś takiego:
Ale na dole też czarny pas idący skosem lekko ku górze do tyłu. Chyba że ori lakier będzie ciekawy (ten jasny niebieski wg. mnie jest bardzo fajny). Ot ruda jestem to i rudy samochód się przyda
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum