Przesunięty przez: Gaydek 25-12-2006, 16:59 |
Hamulce |
Autor |
Wiadomość |
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 13-12-2014, 10:36
|
|
|
278mm |
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
Yojimbo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 131 Skąd: Oppeln
|
Wysłany: 15-12-2014, 00:06
|
|
|
No to nikt nie ma żadnych doświadczeń ze stalowymi przewodami hamulcowymi? |
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2014, 01:11
|
|
|
Przecież dali Ci namiary na Gaydka, to pisz do niego. |
|
|
|
|
Yojimbo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 131 Skąd: Oppeln
|
Wysłany: 15-12-2014, 10:29
|
|
|
Nie można tutaj się podzielić z innymi? |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 23-12-2014, 13:39
|
|
|
Yojimbo napisał/a: | Takie szybkie pytanie... czy ktoś tutaj ma przewody w stalowym oplocie? Jak tak to jakie i jak się sprawują, czy były jakieś problemy w montażu? Zastanawiamy się nad przewodami hel, niebawem wlecą zaciski z mondeo mk3 na przód to i przewody możnaby zmienić. |
Mam, zresztą zostałem już wywołany do tablicy .
Założyłem je przy okazji wymiany hebli na te z Fiesty ST150. Plus taki, że na zimę mogę założyć 15". Przy 300 mm z Focusa ST170 minimum ZTCW to 16". Zgadza się?
U mnie są Goodridge. Montaż IMO tylko u fachowca. U mnie niestety jeden z przewodów przetarł się właśnie z powodu niewłaściwego montażu (sam tego nie robiłem, jak się później okazało "fachowiec" się pomylił).
Uważam, że przy wymianie zacisków, tarcz i klocków warto zainwestować w przewody i płyn. Rożnicę czuć, zdecydowanie na plus. Hel zbiera dobre opinie, nie zastanawiałbym się zbyt długo . |
|
|
|
|
Yojimbo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 131 Skąd: Oppeln
|
Wysłany: 24-12-2014, 16:49
|
|
|
Przy zaciskach z mdo mk3 wejdzie 15 cali, ale nie każde. No to może jednak skusimy się na te przewody. Wiesz może gdzie zamawiałeś te goodridge? Bo z tego co porównywałem w przypadku MR2, jakościowo hel nie dorastają do pięt goodridge |
|
|
|
|
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 25-12-2014, 11:51
|
|
|
Yojimbo, wejdzie 15 cali ale nie każde? Tzn? |
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
Yojimbo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 131 Skąd: Oppeln
|
Wysłany: 25-12-2014, 12:13
|
|
|
"15's with a little grinding to the carrier's to avoid catching the inner rim but will fit most 16's without any grinding but I've also heard some had to fit wheel spacers in case the carriers caught the inside face of the wheel on both 15's & 16's.
Mine fitted with plenty of spare room all round for my 16's."
No niektórzy upychają jakoś 15, ale wtedy zaczynają się mody typu szlifowanie zacisku, jarzma Jak złożę wszystko do kupy to popróbujemy. My póki co toczymy 17 z niskim et więc nic nam nie grozi, ale od nowego roku planujemy jakieś lżejsze 16". |
|
|
|
|
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 25-12-2014, 13:24
|
|
|
Ja tez mam 17. Ale na zimę 15 |
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 25-12-2014, 16:28
|
|
|
Yojimbo napisał/a: | Wiesz może gdzie zamawiałeś te goodridge? Bo z tego co porównywałem w przypadku MR2, jakościowo hel nie dorastają do pięt goodridge |
Autoracing.pl. 28 marca 2011 roku zapłaciłem 424 zł (z przesyłką kurierem). |
|
|
|
|
zasada99
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 121 Skąd: Rypin
|
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2015, 13:38
|
|
|
Zapoznaj się z tą marką:
https://www.motointegrator.pl/producenci/textar/
Mam obecnie już od jakiegoś czasu i jestem z nich bardziej zadowolony niż z EBC serii Green.
Brembo w tym przedziale cenowym nie są dobrze oceniane. |
|
|
|
|
Kryniooo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 60 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 13-04-2015, 11:17
|
|
|
chce odrestaurować lekko tylne bębny, wymieniał może ktoś już w nich bebechy? ile płaciliście? |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-04-2015, 18:10
|
|
|
Koło 200zl kosztują kompletne bebechy, najczęściej firmy TRW (zestaw naprawczy bębnów) . Najlepiej kupić jeszcze bębny nowe i spokój na lata |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
mlody3eci
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 200 Skąd: Praszka
|
Wysłany: 23-03-2016, 09:37
|
|
|
Zmieniłem właśnie tarcze i klocki z 239 na 258.
Tarcze TRW + klocki TRW: 280zl
Używane zaciski: 2x18zl
Wymiana: 70zl
Skuteczność hamowania o wiele lepsza. Problem w tym, że nie mogę założyć zimowych felg 13. Czy macie na to jakiś pomysł? Mam dobre nowe zimowki wiec zależy mi na tym by je jakoś upchnąć. |
|
|
|
|
|