Przesunięty przez: Gaydek 25-12-2006, 21:58 |
Świece i przewody - kable wysokiego napięcia |
Autor |
Wiadomość |
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-03-2012, 13:35
|
|
|
Dla NGK i Splitfire 1.3, dla Motorcraft pewnie tak samo, ale lepiej zapytaj w ASO.
Oczywiście dotyczy to Pumy 1.7.
Errata: popytałam się trochę i odstęp może być mniejszy, nawet 1.1. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
TomSon
Rider of the storm
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 130 Skąd: Cieszanów
|
Wysłany: 23-03-2012, 20:06
|
|
|
Dziękuje, chciałbym wiedzieć bo w poniedzialek muszę zmienic świece, od jakiegoś czasu silnik dziwnie pracuje i może to być jeden z powodów
[ Dodano: 27-03-2012, 19:05 ]
Świece zmieniłem silnik zaczął troszeczkę ciszej pracować ale naprawdę troszeczkę.. Pomyślałem że to może tłoki nierówno pracują bo wiem że samochód trochę dostał po garach ale ku mojemu zdziwieniu okazało się że na wszystkich garach jest jednakowe ciśnienie 12,1. To by oznaczało że to zawory i prawdopodobnie to one puszczają olej. Tu nasuwa się pytanie czy jest sens to robić? Może mi ktoś powiedzieć jakie to może się przekładać na dalszą pracę silnika?
P.S.
Na motorcraftach domyślnie było 1,3 |
|
|
|
|
pietras-007
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 29 Lip 2011 Posty: 52 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 28-06-2013, 18:46
|
|
|
Moi mili doradźcie jakie świece zarzucić do 1.4 ? Aktualnie latam na ngk platiniumach. Warto szukać czegoś lepszego ? Cz przejść na orginały ? |
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 28-06-2013, 20:42
|
|
|
Opcje są tylko dwie jak dla mnie
NGK (obecnie używane)
Oryginały Mororcraft'u (używane poprzednio)
W mojej opinii, z delikatnym wskazaniem jednak na Oryginały |
|
|
|
|
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 04-10-2014, 12:19
|
|
|
kupiłem kable ngk i wyglądają trochę inaczej, i pytanie jest takie czy będą pasować? kupiłem te z załącznika drugiego.
[ Dodano: 05-10-2014, 21:26 ]
nikt nic nie wie?
images.jpg
|
|
Plik ściągnięto 27980 raz(y) 2,2 KB |
przewody-zaplonowe-zestaw-ngk.jpg
|
|
Plik ściągnięto 27980 raz(y) 9,48 KB |
|
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 07-10-2014, 14:25
|
|
|
Jeśli jest tylko jeden rodzaj kabli NGK do Pumy, to będą pasować. Obecnie śmigam na NGK od dobrych dwóch lat jak nie lepiej i żadnych problemów. |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 08-10-2014, 11:19
|
|
|
Zgadam się z Zahariashem. Widziałem osobiście 3 rodzaje kabli NGK, które siedziały lub siedzą w pumie. Na wszystkich chodziło jak trzeba. Różnią się chyba tylko designem. |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 08-10-2014, 13:29
|
|
|
To dobrze, dziś prawdopodobnie będę zakładał |
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
play23
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 12 Cze 2015 Posty: 9 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 08-07-2015, 20:48
|
|
|
Witam, nie będę zakładał nowego topika. Odgrzeje kotleta. Polecacie NGK i Motorcrafta a co powiecie o takim zamienniku ? Ja mam u siebie disco pod maską i czasem coś strzela. Czas na podmiankę kabli . Autko bez gazu. Kupować te kabelki?
Ktoś zakładał harta? Bo to chyba pakowacz. |
_________________ Tomaszek pozdrawia
|
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: 08-07-2015, 23:15
|
|
|
Hart to taki "producent" wszystkiego i... niczego bo kupują części z fabryk rozsianych po całym ChRL i sprzedają pod własną marką Generalnie części kiepskiej jakości, a na przewodach zapłonowych bym nie oszczędzał. Dołóż drugie tyle i kup NGK |
|
|
|
|
play23
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 12 Cze 2015 Posty: 9 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 09-07-2015, 11:25
|
|
|
No ale musi trzymać jakieś parametry. Jakaś kontrola jakości itd. Jakby był szajs to żaden rozsądny sprzedawca nie trzymałby badziewia bo klienci by go na tych przewodach za jajka powiesili . Ja rozumiem że jakość będzie słabsza niż NGK ale czasami warto spróbować założyć coś innego i się miło zdziwić. Brejdak kupił na taxi wahacz z harta na miesiąc a jeździ już rok . Po prostu nie mam kogo zapytać o część elektryczną, bo jakieś gumy czy inne pierdoły bym brał bez zastanowienia. Dzięki kolego Dukes za podpowiedź. |
_________________ Tomaszek pozdrawia
|
|
|
|
|
Darkdog89
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 328 Skąd: Barcin
|
Wysłany: 10-07-2015, 13:31
|
|
|
Moim zdanie pozorna oszczędność Ci z tego wyjdzie kup za 100 zł NGK. Ja sam mam "motorcrafty" a życie mnie nauczyło że rzadko kiedy warto na częściach oszczędzać. |
|
|
|
|
play23
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 12 Cze 2015 Posty: 9 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-07-2015, 15:42
|
|
|
Dzięki chłopaki za porady. Poszperałem w necie trochę mocniej i rzeczywiście elektryka z tej firmy nie cieszy się zbyt dobrymi opiniami. Zdecydowałem się na NGK i mam nadzieję, że to dobry wybór . A jeśli NGK krótko pohula to następne będą Motorcrafta . Niech inni eksperymentują . |
_________________ Tomaszek pozdrawia
|
|
|
|
|
mlody3eci
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 200 Skąd: Praszka
|
Wysłany: 31-12-2015, 17:31
|
|
|
Na Motorcraftach platynowych zrobiłem 110tys.km z instalacją LPG. Wymieniłem, bo podejrzewałem, że są przyczyną nierównej pracy, spokojnie jeszcze by pojeździły. |
|
|
|
|
Puman
Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Opole
|
Wysłany: 26-12-2016, 12:16
|
|
|
Kable wysokiego napięcia Bosch i Motorcraft to to samo bo wyczytałem, że Bosch produkuje kable dla Forda? |
|
|
|
|
|