Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
puma nierówna na obrotach 1500
Autor Wiadomość
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-10-2014, 17:28   

fonfel3254 napisał/a:
Kod: P0172
Wyczyść przepłwomierz. Po wyczyszczeniu koniecznie zresetuj komputer auta, łącznie z samoadaptacją (przepis jest na forum).
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
fonfel3254 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 29
Skąd: Łącko
Wysłany: 07-10-2014, 18:58   

dobrze tak zrobię tylko że za jakiś tydzień bo auto oddałem do lakiernika :smile:
wielkie dzięki wam za pomoc :wink:

[ Dodano: 18-10-2014, 20:22 ]
wyczyściłem ale nic się nie zmieniło...
macie jeszcze jakiś inny pomysł??
 
 
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 19-10-2014, 19:54   

Spróbuj "przeczyścić", sprawdzić szczelność układ odpowietrzania skrzyni korbowej. tzn tak po ludzku :razz: tych gumowych wężyków pod kolektorem zakończonych zaworem na skrzyni

wolne tłumaczenie z TIS'a
Silnik 1,7 Titanium-S VCT wyposażony jest wymuszony układ odpowietrzania skrzyni korbowej.System ten składa się z zaworu zamontowany w separatorze (przymocowana do bloku cylindra) i dwóch węży. Jeden przewód łączący zawór z kolektorem dolotowym.Drugi wąż łączy pokrywę krzywki do filtra powietrza
W warunkach jałowych i części przepustnicy, para skrzyni korbowej uchodzi do przewodu wlotowego rozgałęzionego, gdzie para jest spalany podczas procesu spalania. W warunkach pełnej przepustnicy, pary przepływa do filtra powietrza za pomocą pokrywy cam. W takich warunkach nie ma cyrkulacji świeżego powietrza z filtrem powietrza dla krzywki pokrywy.

poczatek węzyka
i zawór
 
 
fonfel3254 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 29
Skąd: Łącko
Wysłany: 20-10-2014, 20:11   

ok ok jutro to sprawdzę :wink:

[ Dodano: 21-10-2014, 22:35 ]
przed momentem wyczyściłem i sprawdziłem ale niestety bez zmian..... a ten zaworek to ma tylko przytrzymywać olej? bo jeżeli tak to jest sprawny, masakra z tym autem :sad:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo