Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
interfejs diagnostyczny ELM 327
Autor Wiadomość
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-06-2012, 18:41   

Sprawdź czy złącze diagnostyczne ma zasilanie oraz czy nie jest przepalony bezpiecznik od złącza.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
cobraswiecie 
CSW Kuj-Pom


Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1318
Skąd: Świecie n/W
Wysłany: 04-06-2012, 18:49   

Kumpel kiedys kupił i też mu nie wykrywało i dopiero wymiana urzadzenia ustaliła problem.
_________________
Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
 
 
Tast 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1029
Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
Wysłany: 04-06-2012, 20:04   

silverstar, cała seria tych interfejsów miała problem z łączeniem się z Fordami. Ale można to łatwo naprawić, wystarczy troszeczkę zmodyfikować układ w środku. Ja swój też musiałem przerabiać i teraz działa jak trzeba.

Zdjęcia i dokładny opis co trzeba zrobić znajdziesz w poście numer #663 w temacie na forum klubu Mondeo:
http://www.mondeoklubpols...ll=1#post929268
 
 
 
cradleoffilth 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-11-2012, 22:28   

Czytam i czytam o tym interfejsie i pewny nie jestem...
Z tego co wyczytalem, to zczyta on tylko dane z silnika. Jesli wiec mam delikatne falowanie obrotow na zimnym silniku (ale jednak denerwujace) i nie chcial bym wymienic pol samochodu zanim dojde do tego w czym problem, to powinien mi pomoc w ustaleniu przyczyny?
Czy komunikat ktory otrzymam bedzie na tyle precyzyjny ze warto zakupic ten interfejs?
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 22-04-2013, 11:11   

Po przeczytaniu pierwszych 2 stron tematu miałem już zamiar kliknąć kup ELM 327, a teraz to już nie wiem. Bo chyba przy jego pomocy tego co chcę nie odczytam...

Jaki kupić interfejs, aby pokazał mi ewentualne błędy odczytu czujników temp. płynu chłodniczego oraz szarpanie podczas zwalniania silnikiem?

Czym oprócz ceny, i konieczności użytkowania kompa. różni się np. te urządzenia
http://allegro.pl/kompute...3159908750.html
od ELM327 za 40PLN.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-04-2013, 15:34   

Do elma program ForScan i mozecie nawet ABS sprawdzac :) rewelacyjny program do fordow
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
ugryze 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 24
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 06-05-2013, 08:33   

Zakupiłem sobie ten kabel elm327, podpiąłem komputer z ForScan i nawet to działało. Pobawiłem się z 10 minut i połączenie z samochodem zostało przerwane. ForScan już nie potrafił nawiązać go ponownie.

Uruchomiłem PCMscan i połączył się, ale połączenie jest zrywane po około 20 sekundach i nie może zostać ponownie nawiązane bez odpinania/wpinania kabla.
ForScan też już kompletnie nie działa. Restart laptopa/reset zapłonu nie pomaga.

Miał ktoś z Was może taki problem i jakoś go rozwiązał?
_________________

 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 06-05-2013, 10:45   

Mogę napisać w temacie, że u mnie działa tylko i wyłącznie ForScan, który nie ma opcji usuwania błędów. Niestety żaden inny program nie działa.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 05-05-2014, 13:17   

odkopie..

czy ktoś ostatnio kupował interface elm 327 ? ktoś coś poleci ?
a może ktoś ma zbędny :razz:
 
 
pablix 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 96
Skąd: Kąty Wrocławskie
Wysłany: 06-05-2014, 09:23   

jakieś pół roku temu kupiłem cosik takiego:
>>KLIK<<

Jestem zadowolony - robi co ma robić, nie zrywa połączenia, bezproblemowo działa również z telefonem komórkowym :)
 
 
slawek535 
RBR+g27+TV51"


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 740
Skąd: koniaków
Wysłany: 06-05-2014, 10:02   

Mam to samo co pablix, :) Błędów nie pokazało ale to dobrze :) bardzo dobrze działa z aplikacją Torque :)
_________________
“Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
 
 
 
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 06-05-2014, 10:30   

Nio właśnie
Może nieuzasadnione, ale mam opory do bluetootha, .. co kabel to kabel
dlatego zapytałem o opinie :razz:
 
 
pablix 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 96
Skąd: Kąty Wrocławskie
Wysłany: 06-05-2014, 14:52   

slawek535, - mi błędy wykrywa :)
leman, - "niebieski ząb" działa bezproblemowo do 1-2m i ma ograniczenia w szybkości przesyłu danych ale przy interfejsie do auta nie ma to znaczenia i nie sprawia żadnych problemów.

Testowałem na trasach krótszych i dłuższych i ani razu nie zerwał połączenia :)
 
 
slawek535 
RBR+g27+TV51"


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 740
Skąd: koniaków
Wysłany: 06-05-2014, 16:15   

pablix, mi też :mrgreen: źle mnie zrozumiałeś, chodziło mi o to ze na szczęście żadnego błędu mi nie pokazało ;-)
_________________
“Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-05-2014, 21:27   

Też korzystam z BT przy diagnostyce (mam program na Maca do diagnostyki, oprócz oczywiście standardowo podłączanego skanera błędów). Zero problemów. :mrgreen:
Ale... rzeczywiście nie wszystkie moduły BT są dobrej jakości.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo