problem ze stożkiem |
Autor |
Wiadomość |
Pauka
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 19 Lis 2013 Posty: 20 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 23-03-2014, 10:12 problem ze stożkiem
|
|
|
Witam. Nam problem Ze stożkiem. W miejsce oryginalnego filtru powietrza zamontowany jest układ dolotowy ze stożkiem SIMOTY. Problemem jest ti ze : stożek nie wydaje z siebie dźwięku ( ale pal sześć) główny problem jest taki ze tym autem nie da się ruszyć przy ściganiu na 1/4 mili, na rajdzie też miałam ten sam błąd po prostu mieli kolami. Była drugą puma która miała wszystko seryjne i jej tak nie mieliło.
Jak macie zrobione swoje doloty? Mogę poprosić o zdjęcia? |
_________________ Pauka |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 24-03-2014, 15:59, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
|
|
|
|
Pauka
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 19 Lis 2013 Posty: 20 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 23-03-2014, 10:28
|
|
|
Dźwięk który wydaje moja puma to tylko dźwięk silnika czyli zmieniona faza rozrządu wydaje dźwięk ( 1.7 zetec) ale stożek nie pomaga nic a co gorsza kiepskie starty są. |
_________________ Pauka |
Ostatnio zmieniony przez Pauka 23-03-2014, 14:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
|
|
|
|
deejay [Usunięty]
|
Wysłany: 23-03-2014, 10:54
|
|
|
Pauka, chyba nie sądzisz że przez stożek nastąpił taki przyrost mocy że masz problem z trakcją...
Jeżeli druga startująca puma jak napisałaś była w serii, to pewnie dzięki sprawnemu TCS nie miała problemu ze startem. |
|
|
|
|
Pauka
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 19 Lis 2013 Posty: 20 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 23-03-2014, 12:08
|
|
|
Najgorsze jest to, że nie wiem co może być powodem "kiepskiego startu" .
Przepływomierz ? Dolot ? Za dobra przyczepność ? Za szerokie opony ( zaznaczam jeszcze mam zimówki )
http://naforum.zapodaj.net/460638fc7225.jpg.html tak to wygląda. |
_________________ Pauka |
Ostatnio zmieniony przez Pauka 23-03-2014, 14:25, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
Wysłany: 23-03-2014, 12:14
|
|
|
Zdejmij przepływomierz i się przejedz.Opony jakie masz szerokie? |
_________________ Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
|
|
|
|
|
deejay [Usunięty]
|
Wysłany: 23-03-2014, 12:21
|
|
|
Pauka napisał/a: | główny problem jest taki ze tym autem nie da się ruszyć przy sciganiu na 1/4 mili, na rajdzie też.mialam ten sam błąd po prostu mieli kolami. Była drugą puma która miała wszystko seryjne i jej tak nie mielilo.
|
Pauka napisał/a: | Najgorsze jest to, że nie wiem co może być powodem "kiepskiego startu" .
Przepustnica ? Dolot ? Za dobra przyczepność ? Za szerokie opony |
Raz piszesz że nie możesz ruszyć bo koła mielą, potem sama sobie zaprzeczasz... |
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 23-03-2014, 14:03
|
|
|
Pauka napisał/a: | stozek nie wydaje z siebie dźwięku |
Czyli nie miałczy jak na kota przystało?
Pauka napisał/a: | stozek nie pomaga nic a co gorsza kiepskie starty są. |
Montując taki stożek jakiego przyrostu mocy się spodziewałas? Na dobre starty najlepsze sa np. świecące spryskiwacze lub naklejka "turbo" po bokach auta...
Oczywiście żartuję, ale jedno co mogę powiedzieć to IMO zostaw stożek w spokoju, bo to nie jego wina. |
Ostatnio zmieniony przez 23-03-2014, 14:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pauka
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 19 Lis 2013 Posty: 20 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 23-03-2014, 14:09
|
|
|
Niczym nie zaprzeczam, ponieważ nie wiem co jest powodem ...
W wolnej chwili zdejmę przepływomierz zobaczę czy to może być powód... - Dzięki za radę
Przepraszam, mój błąd w klawiaturze (zwtec). |
_________________ Pauka |
Ostatnio zmieniony przez Pauka 23-03-2014, 14:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-03-2014, 08:45
|
|
|
a jesli nie wydaje to zadnego odglosu to jaki ten stozek ma cel ? bo na pewno mocy nie podnosi |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
Yojimbo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 131 Skąd: Oppeln
|
Wysłany: 27-03-2014, 11:13
|
|
|
Przedewszystkim Pauka powinna opisać problem, bo nie wiadomo o co chodzi. Z jakich obrotów startuje, z jakich startowała ta druga puma, czy pali laka do końca jedynki, czy zmula po wystartowaniu. Ogólnie ostatnio jak się ścigaliśmy pumą to ciężko mi było ładnie wystartować, może dlatego że przyzwyczaiłem się do centralnego silnika, albo dawno nie śmigałem fwd |
|
|
|
|
|