maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
Wysłany: 28-02-2014, 18:28 Problem z odprowadzeniem oparow z baku
Czy jest jakis odpowietrznik baku w pumce? W momencie tankowania na stacji pistolet odbija caly czas nie wazne czy tankuje pol baku czy pelny odbija srednio co 5 sekund nie zaleznie od stacji wiec podejzewam ze bak jest zapowietrzony. W ubieglym roku bylem podpiac pume pod komputer i pokazal tylko jeden blad mianowicie "problem z odprowadzeniem oparow z baku" dodam jeszcze ze na postoju czuc zapach benzyny najbardziej z tylu auta oraz jak otworze klapke wlewu to czuj benzyne z korka. Odnosnie korka wlewu musicie duzo sily uzyc zeby go otworzyc? U siebie samym kluczykiem nie jestem w stanie go otworzyc musze odblokowac korek kluczykiem i nastepnie zlapac caly korek i uzyc dosc duzo sily zeby go przekrecic gdybym chcial zrobic to samym kluczykiem to na bank by sie zlamal. Odnosnie odpowietrznika jesli takowy wystepuje to prosze o info gdzie sie znajduje bo jutro chcialbym sie pochylic nad tematem
Zahariash [Usunięty]
Wysłany: 01-03-2014, 16:58
maniek86krk napisał/a:
Odnosnie korka wlewu musicie duzo sily uzyc zeby go otworzyc?
W ogóle nie używam siły. Otwieram kluczykiem bez żadnych kombinacji, więc już tu masz coś nie halo
Co do odpowietrznika ....
EddY
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 235 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-03-2014, 18:11
maniek86krk napisał/a:
Odnosnie korka wlewu musicie duzo sily uzyc zeby go otworzyc?
u mnie zależy, w zimę bez problemy ale teraz jak się znów robi ciepło to jest walka by otworzyć więc wydaje mi się nie niektóre egzemplarze już tak mają
Ostatnio zmieniony przez EddY 02-03-2014, 23:28, w całości zmieniany 1 raz
deejay [Usunięty]
Wysłany: 01-03-2014, 18:16
poszukajcie, o ile dobrze pamiętam było to już kiedyś na forum poruszane, problem z odkręceniem wynikał prawdopodobnie z podciśnienia wytwarzającego się w baku spowodowanego właśnie niesprawnym odpowietrzeniem
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
Wysłany: 01-03-2014, 19:59
Tak wyglada zawor par paliwa do pumy:
znajduje sie w tym miejscu:
Z Zworu wychodza dwa gumowe przewody jeden idzie do kolektora a drugi wychodzi spod podwozia wiec pewnie biegnie do samego baku. Rozebralem wlew paliwa przeczyscilem i ponownie zlozylem niestety problem z korkiem nadal wystepuje mozliwe ze korek jest juz uszkodzony i wypadaloby go wymienic. Jest ktos z krakowa kto moglby uzyczyc korek na 2 minuty zeby sprawdzich jak sie zakreca w mojej pumie ? Sprawa z podcisnieniem wyglada tak jesli uklad paliwowy jest szczelny to podcisnienie bedzie wystepowac i w momencie odkrecania korka np po 2-3 dniach od tankowania powinno byc slychac swist zasysanego powietrza do baku jesli taki efekt nie wystepuje to oznacza ze gdzies jest nieszczelnosc w ukladzie taka informacje uslyszalem od mechanika z forda spraawdzilem to na swoim drugim aucie ktore mam od nowosci i faktycznie ten efekt wystepuje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum