arczi
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 31 Sty 2014 Posty: 4 Skąd: Wadowice
Wysłany: 31-01-2014, 21:08 Zawieszenie przod POMOC
Witam,mam malutki problemik dotyczace prawej strony,poprostu krotko i zwiezle:samochod jest miekki po prawej stronie kolo prawe dziwnie sie zachowuje a wszystko zostalo wymienione na nowo tj amortyzator sportowy,sprezyna,galki itp zrobiono zbierznosc...ale nei ma takeij amortyzacji twardej jak po stronie kierowcy..moze jest ktos w stanei mi pomoc lub mial podobna sytuacje..
PS.przed zakupem samochodu bylo cos kombinowane wlasnei w kolumnie i nei wiem jak wyjsc na proste..
[ Dodano: 31-01-2014, 21:14 ]
dodam jeszce ze bylem u 3 ruznych mechanikow i nie usuneito usterki,dodam ze samochod nei byl bity i nie stwierdzono krzywej podluznicy...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Maj 2012 Posty: 352 Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-01-2014, 21:15
Jak ma równo jeżdzić to trzeba obowiązkowo wymieniać obie strony co niestety podwaja koszty Bezpieczeństwo jednak nie ma ceny
_________________ Fiat 126p, Fiat 126p, VW Transporter T3, BMW 733i, VW Jetta, Mercedes 115, Toyota Carina II, Fiat Punto, Kia Rio, Nissan Primera, i teraz Pumcia
arczi
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 31 Sty 2014 Posty: 4 Skąd: Wadowice
Wysłany: 31-01-2014, 21:19
wszystko zostalo wymeinione caly przod.... lewa strona jest twarda a wlasnei ta prawa jest miekka,samochod jest prosty..zapomnialem ze przy gwaltownym skrecie lewa strona zachowuje sie dziwnie tak jak by kolo wchodzilo pod silnik...
[ Dodano: 31-01-2014, 21:20 ]
tak poprostu jak by byly luzy na mocowaniu,bardzo prosil bym jesli byla by taka mozliwosc podanie mi jakiegos schematu calej kolumny mc phersona jak powinno byc oryginalnei zamontowane
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Maj 2012 Posty: 352 Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-01-2014, 21:32
Poddaję się , bo niestety nie potrafię tego wytłumaczyć . ;-( dziwne po prostu . Myślę ,że musiał być bity. Skąd Twoja pewność , że nie ? Czy jesteś pierwszym właścicielem?
_________________ Fiat 126p, Fiat 126p, VW Transporter T3, BMW 733i, VW Jetta, Mercedes 115, Toyota Carina II, Fiat Punto, Kia Rio, Nissan Primera, i teraz Pumcia
Hadzi [Usunięty]
Wysłany: 01-02-2014, 08:58
IMO Albo jest coś źle zamontowane, albo nowy amor okazał sie felerny.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 218 Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-02-2014, 17:58
Zamiast gdybać, podjedź na stację kontroli i za grosze sprawdzą sprawność amorków z przodu i wyszarpią zawieszenie. Od razu namierzysz problem, ponieważ taki opis, że "koło wchodzi na silnik" nic nie mówi niestety.
_________________ jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM
arczi
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 31 Sty 2014 Posty: 4 Skąd: Wadowice
Wysłany: 02-02-2014, 14:42
w ciagu miesiaca wymienialem 3 amortyzatory i bez zmian,teraz wlozylem sportowe amorki i sprezyny Witec-a i bez zmian...nie wiem moze bym rozporke zalozyl bo tak mi sie wydaje jak prawa strona mi chodzi w kolumnie..ma ktos moze z was zdjecie przodu silnika tak abym mogl przyrownac kolumne od srodka silnika??bo tam jakies szpary widze przy kolumnie
[ Dodano: 02-02-2014, 14:44 ]
poprostu samochod czyma sie drogi tylko denerwojace jst to ze od strony pasazera jest miekszy pod wzgledem amortyzacji,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum