1 - to plastikowy element, który się wyłamuje i odstaje w prawo powodując przerwę w obwodzie i co za tym idzie zadziałanie alarmu,
2 - to mój sposób naprawienia tego problemu, czyli mocna, gruba gumka wokół zamka, która dociska element 1 do zamka .
Zahariash [Usunięty]
Wysłany: 03-12-2012, 21:50
Tast wielkie dzięki, będę miał chwile to powalczę
liptoneq
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 67 Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-01-2014, 23:40
Odświeżę temat bo zgłupiałem przewaliłem już kilka tematów i nawet nie wiem jak się do tego wszystkiego zabrać
1. Alarm podobno jest (test grzybka na to wskazuje) ale mrugają tylko kierunki (nie ma sygnału dźwiękowego)
2. Czujniki przy drzwiach muszą być zwalone (brak kierunków)
3. Przy próbie otwarcia bagażnika on sam się nie otwiera, ale kierunki mrugają.
4. Cały czas świeci mi się kontrolna otwartych drzwi, ale podwójne ryglowanie działa, gdzieś tu przeczytałem, że to się wyklucza więc wtf? W sumie głównym problemem była ta kontrolka, ale alarm też nie działa
Jakieś małe sugestie? Dlaczego nie ma sygnału dźwiękowego? Tak samo z testem kiedy zamknę samochód z otwartą szybą i otwieram drzwi od środka. Moduł komfortu chyba sprawny, już raz z nim miałem problem, wymieniłem i wszystko działa oprócz tego nieszczęsnego alarmu
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Maj 2012 Posty: 352 Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2014, 00:04
1.Mam tak samo po prostu nie wszystkie kociaki miały zamontowany alarm i wszystko w temacie alarmu
2.Kontrolka -jeśli się świeci cały czas to sprawdź krańcowe wyłączniki drzwiowe
_________________ Fiat 126p, Fiat 126p, VW Transporter T3, BMW 733i, VW Jetta, Mercedes 115, Toyota Carina II, Fiat Punto, Kia Rio, Nissan Primera, i teraz Pumcia
liptoneq
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 67 Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2014, 00:10
Wygląda na to, że dwa w drzwiach padnięte bo bagażnik mruga. Zabiorę się za to jak będzie cieplej na dworze bo to pewnie trzeba boczki rozbierać żeby się do tego dostać co nie?
Zaraz zaraz, mówisz, że nie mam alarmu, ale czytałem w innym temacie właśnie kontrolki otwartych drzwi, że
"sharky, jak naciśniesz z 5 razy po sekundzie przycisk na pasie przednim - w okolicach zamknięcia maski takie czarne cudo i błysną kierunki tzn że masz alarm - jak nie to to samo możesz zrobić z kontrolką na drzwiach - jeśli nie tzn że nie masz alarmu bądź coś błędnie podpięte - możesz jeszcze sprawdzić inaczej - jak zamkniesz drzwi bez podwójnego ryglowania - z otwartą szybą i po 10 sekundach spróbujesz je otworzyć klamką od środka to powinien zacząć wyć alarm i świecić kierunki "
No i przy tym pierwszym teście kierunki błyskają w dodatku (mowa tu o kontrolce otwartych drzwi)
"Kontrolki nie mają pumy nie wyposażone w seryjny alarm. Pozatym chyba wszystkie roczniki je mają (tak wynika z TISa)."
Czyli jeżeli alarmu by nie było problemu z kontrolką też nie no i pozostaje również kwestia modułu komfortu, która jest z alarmem (a Ty masz taką samą bo przepinaliśmy itp) więc jak na mój gust coś jest zwalone w obu samochodach, ale jeszcze nie wiem co
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Maj 2012 Posty: 352 Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-01-2014, 23:22
liptoneq przed chwilą razem z Opoyą sprawdzaliśmy moją Pumkę i :
Mam alarm ale nie działa Lecz przy próbie pod tytułem: kilka razy przycisnąć wyłącznik maski to mruga migaczami i odzywa się trąbka alarmu . Jest ukryta pod tylnym prawym błotnikiem gdzieś pod tylną boczną szybką. Podobno od strony tapicerki można się do niej dostać. Czyli alarm mam i nie mam.
Niestety próby uaktywnienia pilotem, a potem otwarcie drzwi nie powoduje wycia i migania. Próbowaliśmy jeszcze sprawdzić tak : przy otwartej masce wcisnąć czarny przycisk i zamknąć pilotem , po czym po 10 sek puścić i powinno wyć i migać. Niestety tak się nie stało , czyli mam coś zwalone.
Na pewno mam coś z krańcowym wyłącznikiem drzwi lewych, bo ich otwarcie nie zapala kontrolki przy zegarach. Doszedłem do wniosku , że mam dwie krańcówki drzwiowe: Jedna w drzwiach w zamku wewnętrznym , a druga na słupku. Krańcówka w drzwiach zapala i gasi kontrolkę , czyli że ta na słupku jest od alarmu. Ale to może być tak u mnie a nie we wszystkich pumkach. Może ktoś coś przerabiał?
Na razie tyle . Wezmę sie za to jak się ociepli ,a Ty pewnie też , bo przecież najpierw naprawa powypadkowa Cię czeka i alarm na razie niepotrzebny
_________________ Fiat 126p, Fiat 126p, VW Transporter T3, BMW 733i, VW Jetta, Mercedes 115, Toyota Carina II, Fiat Punto, Kia Rio, Nissan Primera, i teraz Pumcia
liptoneq
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 67 Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2014, 23:42
Samochód już odstawiłem tylko jeszcze czekam aż mi części kurierem przyjdą pewnie we wtorek no i potem z tydzień robocizny do odebrania samochodu (już się nie mogę doczekać... tymczasem jeżdżę galaxy rodziców, ale to nie to samo ) No i tak jak się ociepli wezmę się za to bo mnie irytuje kontrolka otwartych drzwi a alarm też skoro jest to niech działa możemy wiosną się ustawić skoro problem jest praktycznie ten sam i pokombinować zawsze trochę łatwiej
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Maj 2012 Posty: 352 Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2014, 23:48
Ok! Piszesz się na spot w piątek ? Pogadalibyśmy o problemach
_________________ Fiat 126p, Fiat 126p, VW Transporter T3, BMW 733i, VW Jetta, Mercedes 115, Toyota Carina II, Fiat Punto, Kia Rio, Nissan Primera, i teraz Pumcia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum