Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Co to za dzwiek ?Skrzynia do wymiany ?
Autor Wiadomość
dizaier 

Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 32
Skąd: POLSKA
Wysłany: 23-12-2013, 20:52   Co to za dzwiek ?Skrzynia do wymiany ?

Siemka , przesyłam wam linka czy moglibyście obejrzeć i wyrazic swoje zdanie.
Mianowicie , zdjąłem koło , wrzuciłem na bieg jałowy i szybko (energicznie) zakrecilem tarcza za śruby .
Straszny zgrzyt wydobywa sie ze skrzyni ( mechanizm róznicowy) ja obstawiam do wymiany a jakie sa wasze spostrzezenia? .Dodam jeszcze ze przy ruszaniu blokuje mi koła zazwyczaj musze odczekac chwile i moge jechac.
Dzieki z gory.

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
_________________
1- 70
2-120
3-140 up :)
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 23-12-2013, 21:03   

"1- 70
2-120
3-140 up :) "

Nie trzeba było tak butować :P Jak koła blokuje to padł Ci mechanizm różnicowy, "satelitki" się zakleszczają. Pewnie posypało się przy okazji łożysko, stąd ten hałas przy obracaniu ;)
 
 
dizaier 

Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 32
Skąd: POLSKA
Wysłany: 23-12-2013, 21:10   

Ha Ha , akurat trudno nie butować gdy troszke pod maską mam :) to znaczy powiem szczeze być moze po poprzednim właścicielu bo akurat ja te auto doprowadzilem do porzadku :) zostało tylko to:P
Także lepiej wymienic skrzynie niz bawic sie w reperowanie? ( łożysko?)
Dzieki za szybką odpowiedz:P
_________________
1- 70
2-120
3-140 up :)
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 23-12-2013, 21:49   

Wiadomo, ale wszystko ma swoje granice wytrzymałości, tym bardziej ponad 10 letnie auto, które od początku było narażone na wyciskanie ostatnich potów :D
Szukaj drugiej skrzyni, nie są specjalnie drogie, a jak masz trochę zacięcia i czasu to przełożysz nawet w domowych/garażowych warunkach ;)
 
 
dizaier 

Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 32
Skąd: POLSKA
Wysłany: 23-12-2013, 22:07   

He akurat z przelozenien to nie będzie problemu , dzięki za info. Potwierdziło sie moje założenie:).

[ Dodano: 05-01-2014, 16:46 ]
Wracajac do tematu napotkalem na temat od nas z forum i idietycznie mam jak uzytkownicy z 4-5strony
http://klubpumy.pl/viewto...er=asc&start=60

Zgrzyt tylko po ruszeniu (zadna kontrolka sie nie zapala) , gdy stoje na swiatłach i ruszam tez wystepuje ale nie zawsze . Moze to wina elektroniki ( mam zdjety ogranicznik 1 biegu:P )

[ Dodano: 05-01-2014, 20:08 ]
Temat zamykam , podłaczylem spowrotem ogranicznik 1 biegu i problem znikł odrazu (po resecie kompa oczywiscie)

Ale roznica w przyspieszeniu ,kreceniu silnika jest . Przydatna sprawa jak ktos na kreske chce sie brac !:) a dosc czesto sie startowało:) Bynajmniej dzis:) i BMW 525 zostało:) z tyłu:)
_________________
1- 70
2-120
3-140 up :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo