Przesunięty przez: Gaydek 27-12-2006, 00:42 |
sprężyny obniżające |
Autor |
Wiadomość |
Szczepan
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 198 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-12-2009, 19:16
|
|
|
Weitec - pisze o nich bo je mam - obniżająca jakieś 30mm, stosunkowo dość miękka. Dobra cena. |
_________________
|
|
|
|
|
karolina
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączyła: 07 Paź 2008 Posty: 58 Skąd: piastów
|
Wysłany: 26-12-2009, 11:29
|
|
|
a mozesz mi wyslac linka do takich sprezyn? |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
|
|
|
|
Paola
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 11 Sie 2007 Posty: 1138 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-08-2010, 10:10
|
|
|
Ja jutro zdejmuję swoje sprężyny weitec i zamieniam na seryjne więc będą do oddania za pół darmo. |
_________________ Puma Roku 2008:
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=2397 |
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 13-08-2010, 10:27
|
|
|
Paola, Ty tez juz wyrastasz z tego? |
|
|
|
|
Paola
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 11 Sie 2007 Posty: 1138 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-08-2010, 14:51
|
|
|
Hadzi, robię teraz samochód tzn. sprzęgło, hamulce z tyłu, wahacze, końcówki drążków, poduszki amortyzatorów, manżety przegubu, a w związku z tym, że pękła mi sprężyna z tyłu i muszę wymienić, to wymieniam wszystkie na seryjne, bo mam już dość tego zawieszenia. Koła też chyba zamienię na normalne. |
_________________ Puma Roku 2008:
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=2397 |
|
|
|
|
mateusz2207
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 17 Kwi 2013 Posty: 5 Skąd: Tuchola
|
Wysłany: 04-05-2013, 12:35
|
|
|
Witam ostatnimi dniami założyłem sprezyny obniżające firmy Apex -35 mm narazie na seryjne amorki...i wrażenia z jazdy o dziwo jak najbardziej zadowalające, tylko jest jeden mały problem ponieważ tył poszedł elegancko w dół nawet powiedział bym że więcej niż te 35mm a przód stoi jak stał i wygląda to troche komicznie, więc moje pytanie jest takie czy po założeniu skróconych amorków sytuacja się poprawi?? |
|
|
|
|
Tast
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
|
Wysłany: 04-05-2013, 15:04
|
|
|
Daj im trochę czasu, niech się ułożą. |
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 04-05-2013, 21:17
|
|
|
ja jako "domorosly tuner" mialem zalozone tez chyba -40mm bez wymiany amorkow, po czasie ulozyly sie same.
Jesli dobrze kojarze Tast jest w podobnej sytuacji. |
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 04-05-2013, 23:04
|
|
|
Seryjne amory, przy sportowych (obniżających) sprężynach padną . Jest to tylko kwestia czasu, uzależniona od ilości przejechanych km, i stylu jazdy.
Pisząc padną, mam na myśli fakt, że amortyzator padnie szybciej, niż przy używaniu razem z seryjnymi sprężynami.
Dlatego lepiej od razu kupić "zestaw sportowy - kompletny" (w zależności od możliwości finansowych: gwint albo sportowe amortyzatory + sprężyny).
Tyle jeśli chodzi o prawidłowe podejście do tematu.
ps
Michał, w ilu jeszcze postach napiszesz, ze jesteś "domorosłym tunerem"
Za bardzo moje posty odbierasz personalnie (nie Ty jeden zresztą) |
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 05-05-2013, 09:28
|
|
|
nie biore tego do siebie (chyba znasz mnie na tyle, ze wiesz ze mam w duzo spraw?wywalone, ale lubie pozaczepiac ), ale mysle , ze kilka osob moglo sie poczuc urazonych.
Jarek , fajnie ze ty pompujesz taka mega kase w auto, ale ja wole wydac to na cos innego niz pompowac w tak stare auto. Inni moze robia to po tzw. kosztach, bo nie stac kazdego wydac 2 lub 3 tys na gwint.
aa wracajac do tematu, puma na takim zestawieniu jezdzila 2lata i bylo ok. |
|
|
|
|
mateusz2207
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 17 Kwi 2013 Posty: 5 Skąd: Tuchola
|
Wysłany: 05-05-2013, 15:46
|
|
|
no mam nadzieję ze ten przód jeszcze usiadzie jak narazie zrobiłem na tych sprezynach 100 km i różnicy nie widać
[ Dodano: 05-05-2013, 17:23 ]
a czy któryś z klubowoczow miał też taki ewenement?? |
|
|
|
|
iLovePepsi
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 35 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: 27-05-2013, 21:02
|
|
|
Witam, mam pytanie, ponieważ kupiłem już obniżoną pumę tak, że tył i przód były równo (mniej więcej 4,5 cm od błotnika do opony) ale przód był strasznie twardy. Ostatnio wjechałem w jakby to nazwać "wycięty w poprzek całej ulicy kwadrat asfaltu w ramach naprawy?" (który tak sobie jest od 2 miesięcy i nikt z tym nic nie robi) i poszła sprężyna z przodu
I teraz pytanie, jakie sprężyny kupić na przód, żeby było te 4,5 czy 5 cm przerwy i żeby nie było "twardo". Niestety nie da się odczytać jakie mam sprężyny z tył, żeby kupić tej samej firmy na przód oraz o ile obniżają samochód |
_________________
|
|
|
|
|
Pietia
Umća Pumcia :D
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
|
Wysłany: 27-05-2013, 21:12
|
|
|
iLovePepsi, wykręc sprężtne dobrą zmierz i kup taką sama patrz też na kolory bo one też oznaczają twardość sprężyn ale wątpie że kupisz jedną sprężyne |
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika |
|
|
|
|
iLovePepsi
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 35 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: 27-05-2013, 21:35
|
|
|
Z przodu są czerwone, a z tył już nie mają koloru
znaczy mają rudy
wolę nie wykręcać bo jeszcze coś popsuję a do mechanika mam 40 km (bo ci w moim mieście są beznadziejni) |
_________________
|
|
|
|
|
|