Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 177 Skąd: Nowy Dwór Gdański
Wysłany: 17-04-2013, 11:08
Pobawiłem się trochę tym "bolcem, na którym zatrzaskuje się zamek w drzwiach". Ustawiłem go ciut bliżej i ciut niżej, teraz nie muszę już tak trzaskać, mimo, iż idealnie nie jest. Ale rozumiem, że luzując tą ramkę, mogę ją lekko unieść, tak, aby np. wyeliminować "super mega mocno wiejące powietrze przez szpary" ? No i, będzie miało to jakiś wpływ na to jak chodzi szyba? Bo po stronie pasażera, przy ostatnich górnych 5 cm szyba idzie tak powoli, że pomaga tylko naciśnięcie obydwu przycisków (kierowcy i pasażera) do zamykania jej.. A nie chciałbym pogorszyć.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 18-04-2013, 11:07
Z tą szybą to wydaje mi się, że chyba przełącznik do przeczyszczenia/wymiany. Raczej nie ma to wpływu.
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
deejay [Usunięty]
Wysłany: 18-04-2013, 17:04
dokładnie, nadpalone styki i podnośnik dostaje za mało prądu, można przeczyścić (podobno komuś się udało rozebrać i złożyć te przełączniki ) nie zaszkodzi też przesmarować prowadnice i linki aby zmniejszyć opory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum