Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 177 Skąd: Nowy Dwór Gdański
Wysłany: 27-02-2013, 16:45
Barbara3121958, dzięki Mała prośba.. Gdzie tej instrukcji szukać, bo forumowa wyszukiwarka, to niestety opornie mi pomaga, a w większości, odsyła do dziesiątek tematów, a w każdym po kilka stron
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 177 Skąd: Nowy Dwór Gdański
Wysłany: 27-02-2013, 16:59
Aa Ok, myślałem, że to jakaś amatorska instrukcja, zbiór porad, czy coś w tym stylu :P No cóż, czytałem już, ale nie zaszkodzi dla przypomnienia raz jeszcze Dzięki Tusia
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 177 Skąd: Nowy Dwór Gdański
Wysłany: 27-02-2013, 18:27
Zastosuje się do porady, a co do dymienia z rury, to chętnie przeczytam, czy znacie chociaż byle jakie sposoby, na odróżnienie pary, do czego innego.. Może nagram Wam filmik ?
Przykładasz do rury dłoń (dość blisko, ale nie dotykasz), czekasz chwilę i sprawdzasz co się osadziło na ręce. Powinieneś potrafić odróżnić wodę od czegoś innego. Drugi sposób, to przyłożyć białą karkę bibuły (np. papier toaletowy) i znów sprawdzić co się osadziło (kolor, zapach, tłustość).
Można też sprawdzić skład spalin na stacji diagnostycznej. Ale nie ma tam możliwości sprawdzenia ilości pary wodnej, tylko raczej przez negację, czyli jeśli spaliny są OK, to nie może być to co innego jak para, tym bardziej, iż pisałeś, że się skrapla i z rury kapie woda.
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 177 Skąd: Nowy Dwór Gdański
Wysłany: 28-02-2013, 08:42
Nagrałem filmik, ale stwierdzam, że chyba nie ma potrzeby go wrzucać.. Moje trasy wyglądają w 90% tak: Do pracy mam 4,5km, które pokonuje w max 15 minut. Silnik nagrzeje się praktycznie wtedy, kiedy ja gaszę samochód. Pracuje obok rzeki, pól i ogólnie za pipidówie, więc wilgotność ogromna. Skrapla się para, potem paruje jak samochód złapie temp.. Wnioskuje z tego, oraz z Waszych porad, że to jednak nic innego, jak zwykła para
Ponownie rozwialiście moje wątpliwości, dziękuje za pomoc, mam nadzieje, że będzie okazja, żeby odwdzięczyć się na jakimś zlocie, czy coś !
Na tak krótich trasach nie rozgrzeje się w pełni układ wydechowy, także woda która sie w nim zebrała nie ma kiedy odparować. Proponuję wycieczke na spot z grupą pomorską, poznasz ludzi i na układ wydechowy dobrze wpłynie
_________________ Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 1063 Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 01-03-2013, 21:29
tak jak napisał Boo masz wode w wydechu, przeleć autobanem z kilkanascie kilometrów i powinno się poprawić. Nie dogrzewasz silnika i przez to zbiera sie woda w układzie. tyle w temacie
_________________ Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum