Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
tylna wycieraczka
Autor Wiadomość
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 07-12-2012, 13:41   tylna wycieraczka

Tylna wycieraczka przestała mi powracać do do położenia wyjściowego tzn po wyłączeniu natychmiast się zatrzymuje w dowolnym miejscu, w którym akurat jest a nie wraca do pionu. Ktoś podpowie od czego zacząć grzebanie ? elektrycznie ? mechanicznie?
 
 
silverstar 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 116
Skąd: Białystok
Wysłany: 07-12-2012, 14:04   

a to ona sama wraca do położenia startowego? To i ja się przyłączam do pytania :D
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 07-12-2012, 14:33   

Doświadczenie z Escorta. Jest sobie silniczek wycieraczki tylnej. Ida do niego 3 kable.
Raz podłączyłem je odwrotnie i wycieraczka non sto chodziła mi. Przy takiej pracy silniczek mocno mi się nagrzał i smród. Gdy zmieniłem podłączenie kabelków na takie jak być powinno, stało mi się tak jak jest u was. Przedtem wracała do pozycji startu.

Od czego zacząć??
Przeczyścić styki w klapie tylnej. Ewentualnie wyjąć "część styków", która siedzie w bagażniku (nie w klapie) opasać ją opaską samozaciskową. Długą i w miarę dużą. Następnie wsadzić z powrotem. Taka operacja powinna polepszyć przewodzenie na stykach jeżeli był problem w tym.

Jeżeli to nie pomaga to podejrzewałbym przełącznik zespolony, ale do tego nie mam pewności.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 07-12-2012, 20:48   

Poza końcepcyjnym myśleniem, się jeszcze nie zabrałem :P
Ale skoro wajcha się rusza to styk w klapie jest. Wydumałem, że po wyłączeniu przełącznika powrót można zrealizować i mechanicznie i elektrycznie. Tylko nie wiem jak to jest w realu. Pewnie tak samo jak z wycieraczkami przednimi :wink:
 
 
Sprinter 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 10
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-12-2012, 14:12   

u mnie również nie wraca do położenia startowego... muszę sam wycelować i wyłączyć
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2012, 17:06   

prawdopodobnie wytarta,zaśniedziała lub zalana (poprzez nieszczelny trzpień wycieraczki) ścieżka na kole zębatym w przekładni silniczka wycieraczki - jest o tym sporo informacji w necie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo