Strzelanie z rury podczas jazdy |
Autor |
Wiadomość |
silverstar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 116 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-06-2012, 08:04 Strzelanie z rury podczas jazdy
|
|
|
Nie wiedziałem gdzie to wsadzić a jakoś nie mogłem znaleźć podobnego tematu.
Objawy na 3 czy 4 biegu nie wiem czy na 5, po zdjęciu nogi z gazu jak samochód zaczyna zwalniać to zaczyna pyrkanie z rury słychać.
Jakieś pomysły? |
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
|
|
|
|
silverstar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 116 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-06-2012, 08:16
|
|
|
Tzn końcowy jest git w zeszłym roku wymieniony, natomiast środkowy jest dziura w poszyciu zewnętrznym chyba a może już przeszło.
Tak się zastanawiam czy tylko to może być problemem? |
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
Wysłany: 13-06-2012, 08:21
|
|
|
Miałem tak jak kończył się końcowy tłumik...możliwe,że środkowy też oddaje takie brzmienie. |
_________________ Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
|
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 13-06-2012, 09:05
|
|
|
Silverstar, miałem coś podobnego z tym, że przy przyspieszaniu też. Wyleczyłem razem z lambdą. |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
silverstar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 116 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-06-2012, 09:24
|
|
|
nie tutaj po prostu przy puszczeniu pumy samopas jak na wyższym biegu spada prędkość obrotu to zaczyna pyrkać wydaje mi się że to tłumik skoro lambda nowa |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 13-06-2012, 09:34
|
|
|
Podłączałeś pod kompa z tym?? |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
hojrak
1st Electric Orange
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 489 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-06-2012, 14:34
|
|
|
tłumik:) miałem takie objawy przy końcowym, potem przy środkowym i w innych samochodach to samo |
_________________ Był Jest |
|
|
|
|
bariwo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączyła: 22 Wrz 2009 Posty: 114 Skąd: Marki k/ Warszawy
|
Wysłany: 14-06-2012, 15:44
|
|
|
10000000% tłumik, prawdopodobnie końcowy. Fajny efekt Wszyscy wyrzucają tutaj pieniążki na Ultery, a wystarczy sobie dziurę zrobić w tłumiku... i tylko stopery do uszu po 1,2 PLN sztukę i bzyczy, pyrka, strzela... aż miło ):) |
|
|
|
|
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 15-06-2012, 10:01
|
|
|
hehe..bariwo, tylko ze mi z ulterkiem przegląd przejdzie bez problemu. a z dziurami w tłumiku to już nie za bardzo |
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
COCKIN
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 08 Kwi 2007 Posty: 83 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 16-06-2012, 10:32
|
|
|
mnie tam to cieszy jak strzela jak w rajdowce i kazdy sie oglada za puma |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 18-06-2012, 09:42
|
|
|
bariwo napisał/a: | 10000000% tłumik, prawdopodobnie końcowy. Fajny efekt Wszyscy wyrzucają tutaj pieniążki na Ultery, a wystarczy sobie dziurę zrobić w tłumiku... i tylko stopery do uszu po 1,2 PLN sztukę i bzyczy, pyrka, strzela... aż miło ):) |
Gratuluję podejścia |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
Wysłany: 18-06-2012, 12:41
|
|
|
Też jak miałem i mi pyrkało to nie chciałem zmieniać aż się pusty zrobił. |
_________________ Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
|
|
|
|
|
mercedres
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 09 Maj 2011 Posty: 14 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 28-09-2012, 01:48
|
|
|
trojan6 napisał/a: | bariwo napisał/a: | 10000000% tłumik, prawdopodobnie końcowy. Fajny efekt Wszyscy wyrzucają tutaj pieniążki na Ultery, a wystarczy sobie dziurę zrobić w tłumiku... i tylko stopery do uszu po 1,2 PLN sztukę i bzyczy, pyrka, strzela... aż miło ):) |
Gratuluję podejścia |
Miałem tłumik do wymiany i przed tym krokiem w ramach eksperymentu powierciłem dziury w starym tłumiku, wcale nie było tak fajnie jak piszesz ;D
zamiast dziur, równie mało kosztowne jest wycięcie kata, środkowego i końcowego, to jest efekt ;D |
|
|
|
|
silverstar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 116 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 28-09-2012, 07:38
|
|
|
Tak pewnie tłumik ale już się przyzwyczaiłem jak się jedzie szybko i przy zwalnianiu do skrzyżowania fajnie pyka. Przypuszczam że jeszcze reperaturka poszła się czesać po odgłosy są bardziej przy nogach niż przy środkowym. |
|
|
|
|
|