Zawieszenie gwintowane???pomoc przy Kupnie. |
Autor |
Wiadomość |
armin90
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 13 Skąd: bochnia
|
Wysłany: 19-09-2012, 22:38 Zawieszenie gwintowane???pomoc przy Kupnie.
|
|
|
Witam. Mam zamiar kupić zawieszenie gwintowane. Troszku siedzę w tym temacie ale do końca nie wiem co kupić, jaką firmę wybrać itp. Też zależy mi na opinii. Jakie są efekty z jazdy i wyglądu. Taka garstka info.
A posiadam Pumę 1.4 16v (lekko podciągnięta)
Pozdrawiam (^^,)Bartek |
_________________ Jeśli ktoś narzeka na forda....to nie wie co to znaczy idealny samochód....(^^,) |
|
|
|
|
poldek [Usunięty]
|
Wysłany: 19-09-2012, 22:42
|
|
|
Gwint + rozpórki = wielka frajda z jazdy
Poza tym trzęsie w cholerę jest mega sztywno (ja to lubię) i nisko |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 20-09-2012, 13:45
|
|
|
Polecam AP (dobry gwint koncernu KW za mniej niż 2 000 zł) plus rozpórki (przednia-górna i tylna). Reszta j/w . |
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 20-09-2012, 17:24
|
|
|
Polecam KW ( bardzo dobry gwint za mniej niż 3 000 zł) plus rozpórki (przednia-górna i tylna) + poliuretany (przód i tył) |
|
|
|
|
armin90
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 13 Skąd: bochnia
|
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 20-09-2012, 18:29
|
|
|
Dorzuć te parę złotych i kup to co Ci poleca Gaydek. Dobre i sprawdzone zawieszenie. Tego wynalazku osobiście nie znam, nie słyszałem, więc nie ufam |
Ostatnio zmieniony przez 20-09-2012, 23:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 20-09-2012, 18:33
|
|
|
apex ? |
|
|
|
|
armin90
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 13 Skąd: bochnia
|
Wysłany: 20-09-2012, 18:54
|
|
|
Zahariash, Troszku racji masz, ale wiesz szukam wszystkiego kolega rzucił tu temat APEX. Masz może założone u siebie. Coś więcej może |
_________________ Jeśli ktoś narzeka na forda....to nie wie co to znaczy idealny samochód....(^^,) |
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 20-09-2012, 19:19
|
|
|
nie nie mam, ja mam tylko sprezyny chyba Koni, ale znajomy moj ma warsztat i sprzedaje min. apexy |
|
|
|
|
armin90
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 13 Skąd: bochnia
|
Wysłany: 20-09-2012, 19:36
|
|
|
Yhym. Rozumiem.....no ja jeszcze kawałek czasu mam do tego żeby kupić gwint ale na forum dostane najlepsze (chyba:D) info. Jakie i dlaczego te ..:)) |
_________________ Jeśli ktoś narzeka na forda....to nie wie co to znaczy idealny samochód....(^^,) |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 20-09-2012, 19:50
|
|
|
Prawdopodobnie dobre do tego, aby obniżyć i to wszystko. Temat gwintu to bardzo trudny temat. Jeśli szukasz czegoś dobrego, to zaufaj marce - producentowi (KW/AP). |
|
|
|
|
armin90
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 13 Skąd: bochnia
|
Wysłany: 20-09-2012, 19:58
|
|
|
Gaydek, Wezmę sobie twoje słowa pod szczególną uwagę:) A powiedzcie mi czy rozpórki do gwintu są konieczne?? |
_________________ Jeśli ktoś narzeka na forda....to nie wie co to znaczy idealny samochód....(^^,) |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 20-09-2012, 20:12
|
|
|
armin90 napisał/a: | A powiedzcie mi czy rozpórki do gwintu są konieczne?? |
Nie. Ale rozpórki polecamy. |
|
|
|
|
rafalski69
1.4 i 1.7
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 20-09-2012, 20:27
|
|
|
armin90, w pumie nie są konieczne, bo jest przystosowana do twardszego zawieszenia i nic się nie będzie dziać. Jak np. kolega w golfie ( ) założył twarde zawieszenie to z tego co pamiętam po około 30 000 km, kielichy zaczęły się odkształcać, a na łączeniach kielichów z ramą widoczne były pęknięcia. Jeszcze dochodzi kwestia, że wymieniając zawieszenie na twardsze musisz liczyć się z szybszym zużywaniem się pozostałych części zawieszenia. W szczególności zaczynając od łożysk kół a kończąc na tulejach. Czyli jak już będzie potrzeba wymiany takowych części to polecam również inwestować w lepszych producentów.
To chyba tyle z mojej strony |
_________________
|
|
|
|
|
armin90
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 13 Skąd: bochnia
|
Wysłany: 20-09-2012, 20:33
|
|
|
rafalski69, Dzieki wielkie za info:)) Powiem Ci tak że moją Pumke znam na wylot bo porostu sam sobie ją robię(nie chwaląc się heh) Włożyłem twarde sprężynki. Wszystko ok było fajnie.Tylko po pewnym czasie przyszło takie w sobie coś"hyymmmm jeszcze ciut za wysoka" Wiec teraz pytam się jak to z gwintem wygląda:)ale informacje od Ciebie są bardzo pożyteczne. |
_________________ Jeśli ktoś narzeka na forda....to nie wie co to znaczy idealny samochód....(^^,) |
|
|
|
|
|