Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 336 Skąd: Łódź
Wysłany: 10-10-2011, 11:23
Tak się zastanawiam czy jak by kupić wałki rozrządu od FRP, do tego zamontować airbox taki jak w FRP no i oczywiście przerobić wydech po czy podjechać do ASO żeby wgrali w sterownik mapę zapłonową od FRP to czy wskoczyło by 155 koni. Co wy na to?
Rozmawiamy czysto teoretycznie? Teoretycznie tak, ale w w/w rebusie przeszkodą jest chociażby polskie ASO, które prawie na pewno nie zna FRP i imo na Twoje życzenie nie dowie się, co to takiego to FRP.
A wracając do pytania, to prawdopodobnie nie wyskoczy. Poza tym skompletować części, nawet takie jak w FRP, nie jest tak łatwo. Najłatwiej jest kupić wydech z nierdzewki (w PumaSpeed mają Millteka chyba za 700 funtów z wysyłką). Wałki to jakieś 200-250 funtów plus wysyłka. Oryginalny dolot kosztuje chore pieniądze... Trafiają się oryginały z numerami na brytyjskich forach i na ebay'u, ale osiągają ceny w granicach 600-800 funtów. Kupno za mniej, to okazja równa wygranej w Lotto. Zostaje ECU, najlepiej wyjęte z FRP. Bardzo trudno osiągalne, dokładnie tak, jak kolektor dolotowy. Trafiają się (bardzo rzadko, ale jednak) kompletne silniki z FRP, ale kosztują tyle, co używana seryjna Puma.
Czy mi się wydaje, czy już kiedyś o tym na forum było...?
Gaydek, chyba było.... z tego co piszesz....to mody przekroczą wartość auta (nie licząc robocizny i innych kosztów) . Jak dla mnie akcja bez sensu. Nie odzyskasz kasy przy sprzedazy a podejrzewam że nie masz tak duzych dochodów żeby mieć kilka samochodów a w tym pumę ala FRP jako auto kolekcjonerskie....
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączyła: 05 Lip 2007 Posty: 182 Skąd: Mogilno Strzelno
Wysłany: 18-11-2013, 09:57
taaa....
coś jakby przez mgłę...
jakiś wspólny mianownik...
deja vu, wrażenie że nie do końca łapię o co chodzi, taki melanż...
normalnie jakbym to przeżyła kiedyś
_________________
Zahariash [Usunięty]
Wysłany: 18-11-2013, 18:29
Lula a powiedz, że nie było fajnie ...
ps.
za pierwszym razem, jak ustawialiśmy podobnie auta po PGE Arena, też nikt nie wiedział o co chodzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum